موفقیت

چاپ فوری مقاله در مجلات isi

چاپ فوری مقاله در مجلات isi

چاپ فوری مقاله در مجلات isi

انتشار مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر کمی دشوار و زمانبر می‌باشد و محقق باید زمان و هزینه بسیاری صرف تحقیق و پژوهش کند در صورتی که تمایل به انتشار مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر خارجی داشته باشید در این مطلب همراه ما باشید.

isi چیست؟

مقالات ISI مقالاتی هستند که مورد داوری مجلات معتبر ISI قرار گرفته و پذیرش شده اند . این مجلات قابل روئیت در سایت Thomson Reuters می باشند . اعتباردهی و اعتبارسنجی این مجلات از طریق موسسه اطلاعات علمی جهانی ISI (Institute for Scientific Information) صورت می گیرد .

ISI یکی از موسسات معتبر در عرصه جهانی می باشد و بدلیل دارا بودن استاندارهای بالای علمی و ارزیابی درحال حاضر درجایگاه نخست جهانی قرارگرفته است.

معیارهای ارزیابی و ارزش دهی این موسسه مورد قبول تمامی مراکز پژوهشی و علمی دنیا بوده و نشریاتی که در این موسسه پذیرفته می شوند می بایست از فیلترهای زیادی بگذرند.این موسسه مدعی است که با نگاهی کاملاً بی طرف و واقع بینانه نسبت به ارزیابی مقالات و مجلات و ژورنال های علمی و پژوهشی اقدام می کند.

شرایط و مراحل چاپ مقاله در isi

چاپ مقاله علمی پژوهشی در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی به ترتیب زیر می باشد:

ترجمه تخصصی: مقاله علمی پژوهشی را اگر تصمیم دارید به ژورنالهای خارجی سابمیت کنید, بهتر است قبل از هر چیز ترجمه کنید. ترجمه تخصصی مقالات تخصصی در تمامی حوزه ها باید به متخصص همان رشته واگذار شود. داوران حساسیت بسیار زیادی در کیفیت ترجمه تخصصی مقالات دارند. بهتر است مقاله ترجمه شده کیفیت بالایی داشته باشد تا در این ژورنالها پذیرفته شود.

رفع سرقت ادبی مقاله: حتی اگر مقاله ای را با کیفیت بسیار تخصصی نگارش کرده اید بهتر است که آنرا پارافریز یا رفع سرقت ادبی کنید. مقالاتی که در آنها به صورت عمدی یا سهوی سرقت ادبی مشاهده شود حتما ریجکت خواهند شد.

اعتبار سنجی و انتخاب ژورنال مناسب: مجلات فقط مقالاتی را پذیرش می کنند که در اسکوپ مشخصی باشند. همچنین هر مجله از لحاظ سطح اعتبار با مجلات دیگر متفاوت است و باید مقاله را اعتبار سنجی کنید و مناسبترین مقاله را معرفی کنید.

فرمت بندی مقاله: ژورنالها مقالات را فقط در فرمت مشخصی پذیرش می کنند و اگر مقاله ای خارج از این حوزه و چهارچوب نوشته شود حتما ریجکت می شود. یک مرحله مهم و حتمی قبل از سابمیت مقاله تبدیل فرمت است.

سابمیت مقاله: مقاله باید بعد از طی مراحل فوق به ژورنال مورد نظر سابمیت شود تا به بخش های داوری ارسال شود. نحوه سابمیت مقاله به مجلات متفاوت است و اصولا در قسمت راهنمای هر مجله نوشته می شود. برای سابمیت مقالات به مجله مورد نظرتان می توانید از مشاورین و کارشناسان متخصص کمک بگیرید.

داوری مقاله: شدت سختگیری و مدت زمان داوری مجلات کاملا بستگی به کیفیت مجله ای که انتخاب کرده اید دارد. برخی از ژورنالها داوری بسیار سختگیرانه ای دارند. اما برخی دیگر از ژورنالها هم داوری کوتاه تری دارند و هم شدت سختگیری داوران بسیار پایین است.

تصویر

نحوه اعتبار سنجی مجلات isi

با توجه به اینکه انتشار مقاله در مجلاتی که از اعتبار ساقط شده اند هیچگونه ارزش علمی ندارد و موجب تقویت رزومه نخواهد شد از این رو بهتر است قبل از سابمیت آنرا اعتبار سنجی و بررسی کنید. اعتبار سنجی مجله قبل از سابمیت مقاله یکی از مراحل لازم می باشد و نویسنده حتما باید مد نظر داشته باشد که مجله انتخابی خود را اعتبار سنجی کند. برای اعتبار سنجی مجله می بایست به سایت اصلی ژورنال مراجعه فرمایید و با بررسی عنوان و ISSN مجله از خود سایت اعتبار مجله را بررسی فرمایید. برای اعتبار سنجی مجلات ISI می توانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

(http://science.thomsonreuters.com/mjl/)

امتیاز چاپ مقاله در isi

  • افزایش رتبه علمی
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
  • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع
  • امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهایی بسیار بالا
  • پذیرش راحت تر در مقطع دکتری
  • گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
  • استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی
  • پذیرفته شدن بسیار راحت تر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • امکان ادامه تحصیل در مقطع، رشته و دانشگاه دلخواه در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون ورودی
  • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع

بازه زمانی داوری مجلات ISI

پروسه ی معمول داوری برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI با توجه به نوع مجله متغیر می باشد. و با توجه به اینکه ، بعد از اتمام دوره ی تحصیلات تکمیلی،زمان درنظرگرفته شده برای استخراج مقاله از پایان نامه و سپس چاپ آن در ژورنالهای ISI کوتاه است از این رو توانایی اکسپت سریع در مجلات ISI از دغدغه های همیشگی دانشجویان و پژوهشگران می باشد .انتخاب مجله ی متناسب با مقاله، اطمینان از اعتبار مجله و کم بودن زمان از دیگر موارد مشکلات در محدوده زمانی پذیرش و چاپ مقاله می باشد .

عواملی که وجود آنها می تواند پروسه داوری را به تعویق بیاندازد :

  • انتخاب نامناسب مجله جهت چاپ مقاله
  • همخوانی نداشتن موضوع مقاله با اسکوپ مجله
  • عدم رعایت استانداردهای مورد نیاز مجله
  • وجود مشکل در عدم فورمت بندی دقیق مقاله بر اساس رهنمودهای ذکر شده توسط مجله
  • ضعف محتوای مقاله
  • نگارش ضعیف و مبهم
  • مناسب نبودن ترجمه و وجود ایرادات در بخش ترجمه تخصصی
  • عدم پیگیری و مکاتبه صحیح با ادیتور مجله
  • عدم ارسال صحیح اصلاحیه های درخواست شده از سوی داوران به مجله

بازه داوری مجلات ISI با توجه به IF ( ایمپکت فکتور) آنها متفاوت می باشد .

مجلات JCR مجلات دارای ایمپکت فکتور( دارای بازه داوری طولانی مدت و بسیار سخت گیر می باشد. که این بازه زمانی داوری معمولا 4 الی 9 هفته می باشد.

در مورد مجلات ISI LISTED (بدون ایمپکت فکتور) بازه داوری کمتری نسبت به JCR دارند بازه ای زمانی حدود 20 روز الی 1 ماه.

تصویر

شرایط چاپ فوری مقاله isi

اگر نیاز به چاپ فوری مقاله ISI دارید باید اصول اخلاقی را در نگارش مقاله رعایت کنید و در انتخاب مجله بلند پروازی نداشته باشید تا مقاله به مراتب سریع تر روند داوری را پشت سر گذارد. همچنین برای بهبود کیفیت مقاله و تسریع روند داوری می توانید از خدمات چاپ مقاله موسسه اشراق کمک بگیرید. کلیه روال انتشار و چاپ مقاله در مجلات معتبر isi به صورت فوری و تضمینی انجام می پذیرد و می توانید به راحتی در سریعترین زمان با کمک کارشناسان مجموعه اشراق می توانید مقاله خود را رد کلیه مجلات علمی پژوهشی معتبر منتشر نمایید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *