پرسشنامه های استاندارد

محقق بزرگوار سلام: ما با پشتکاربالای 19 ساله، توانسته ایم به مجموعه ای از معتبرترین پرسشنامه های استاندارد از مقالات و پایان نامه های خارجی و داخلی دست پیدا کنیم. که آن را در اینجا در اختیار اساتید، دانشجویان و سایر پژوهشگران  ارجمند قرار داده ایم.

آسان ترین و سریع ترین روش دستیابی به پرسشنامه ها و سایر مطالب سایت این است که عناوین یا کلمات کلیدی خود را در زیر تایپ کنید و جستجو را بزنید.

 

نحوه مشاهده لیست: برای دستیابی به لیست پرسشنامه ها روی هر یک از تصاویر زیر کلیک نمایید (فعلاً 3 برگه)

 

 

 

صفحه 1 عنوان پرسشنامه ها

 

 

صفحه2 عنوان پرسشنامه ها

 

 

صفحه 1 عنوان پرسشنامه ها

توجه فرمائید: بعد از باز کردن هر صفحه برای جستجوی در همان صفحه کلید CTRL و f  را با هم فشار دهیدو سپس قسمتی از نام پرسشنامه را بنویسید و کلید اینتر را کلیک کنید .بعد از مشاهده هر عنوان می توانید دوباره اینتر را کلیک کنید تا همه ی عناوین یافت شده را پیدا کنید.

خواهشمند است به نکات زیر هم توجه نمایید. اگر دنبال پرسشنامه اید. باید عرض کنم بهترین سایت ممکن را انتخاب کرده اید. به دلایل زیر:

1- خود ما هم بیش از 19 سال است که درگیر کار پژوهشی هستیم و تمام مشکلاتی و دغدغه هایی که شما دارید ما به خوبی تجربه کرده ایم و در این راه هزینه های زیادی داده ایم، پس از جنس خود شما هستیم. 2- این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح هست، ( می توانید لگوی آن ها را از بالای صفحه مشاهده و بررسی نمایید)  پس با خیال راحت از آن خرید نمایید. 3-پرسشنامه های ارائه شده در این سایت (به غیر از پرسشنامه های رایگان که پیشنهاد نمی شود از آن ها استفاده کنید) از پایان نامه ها و مقالات داخلی و خارجی استخراج شده اند و در قالب نرم افزار ورد (Word) دارای پایایی، روایی، روش نمره گذاری و منابع داخل و پایان متن هستند . 4-   مطالب اضافی و تبلیغات به درد نخور که وقت شما را هدر دهد، در فایل ها وجود ندارد.  5- هر وقت مشکلی داشتید و به هر دلیلی نتوانستید فایل را دانلود کنید یا فایل دانلودشده  خراب بود ما پاسخگوی شما هستیم و فقط با ارسال یک پیام به شماره 09143444846 (از طریق پیامک، ایتا، تلگرام، واتساپ) مشکل شما را رفع خواهیم کرد. همچنین با ایمیل  Abazizi1392@gmail.com در خدمتتان هستیم. 6- اگر پرسشنامه ای را خواستید که در سایت نبود کافی است درخواست خود را با شماره بالا برای ما ارسال کنید ، تا در صورت توان آن را برای شما آماده کنیم. 7- هزینه پرسشنامه ها با توجه به محتوای آن ها  حتی کم تر از  تایپ صفحات آن می باشد و پایین می باشد.

نحوه سفارش و خرید:    زیر توضیحات هر محصول   کلیدی وجود دارد که قیمت آن محصول  نوشته شده بعد از پرداخت خود لینک دانلود باز می شود و به صورت مستقیم می توانید فایل را دانلود فرمائید.  البته لینک دانلود به ایمیلتان هم ارسال می شود تا هر زمان که خواستید آن را دانلود نمائید. برای خرید محصولاتی که فعلاً کلید پرداخت ندارند، یا اگر بعد از خرید محصولی نتوانستید آن را دانلود نمایید به  شماره همراه  09143444846 یا به ایمیل   Abazizi1392@gmail.com   پیام   بفرستند، تا در اسرع وقت نحوه ی تهیه آن خدمتتان عرض شود.

توجه: همه ی پرسشنامه ها استاندارد می باشند،یعنی دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری،  منبع کامل با فرمت APA هستند و با نرم افزار ورد ( WORD) نوشته شده و قابل ویرایش اند .

گارانتی همه ی محصولات: در صورتی که محصولی را خرید نمودید و دارای یکی از مواردی که در بالا ذکر شد نبود با روش هایی که عرض شد با ما در تماس باشید تا اصلاح و یا پول تان در اسرع وقت برگشت داده شود.