بایگانی

فصل سوم : آموزش انویوو

فصل سوم : آموزش انویوو

فصل3:کدگذاری داده ها: شامل عناوین زیر می باشد:
3-1- انواع کدگذاری در تحقیق کیفی
3-۲نحوه کدگذاری یک فایل متنی در نرم‌افزار nvivo 12
3-3- نحوه کدگذاری داده های صوتی و ویدئویی
3-۴نحوه کدگذاری عکس ها و فایل PDF و فایل های صفحه گسترده (SPSs. اکسل و…)
3-5- ویرایش کد ها (مرتب‌کردن ، ادغام، حذف و تغییر نام)
6- 3- انواع کدگذاری و ایجاد سلسله‌مراتب بین کد ها :

جهت خرید کل پکیج آموزش کاربردی Nvivo و یا سایر بخش هایی از آن و ارائه توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (فصل دوم)

فصل دوم آموزش انویوو Nvivo

فصل2: ایجاد پروژه و واردکردن داده ها (متن، PDF، عکس، فیلم، صوت و …)
 باز کردن پروژه های قبلی و ایجاد پروژه جدید:
1-۲واردکردن داده های متنی:
 روش های حل مشکل متن فارسی در انویوو:
 2-2 – فراخوانی فایل های (پی‌دی‌اف (PDF) و عکس)
۲-3ایجاد و فراخوانی فایل های (صوت و ویدئو)
 پیاده‌سازی فایل متنی ویدئو:
۲-4فراخوانی داده های صفحه از گسترده ها (مانند Excel, SPSS, Access):
2-5- فراخوانی داده ها از سایت ها و شبکه های اجتماعی
۲-6فراخوانی داده های خارجی (Externals):

جهت خرید کل پکیج آموزش کاربردی Nvivo و یا سایر بخش هایی از آن و ارائه توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل اول )

فصل 1 – آموزش انویوو

فصل 1 – آموزش انویوو

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل اول )
کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل اول )

عناونن فصل اول
فصل 1: آشنایی کلی با نرم‌افزار NVIVO
1-1- تهیه ، نصب و اجرای نرم‌افزار
1-2- آشنایی با محیط کاری نرم‌افزار
معرفی منوهای اصلی
خانه (file):
فراخوانی (Import):
ایجاد(Create):
پیمایش (Explore):
اشتراک‌گذاری (Share):
1-3- آشنایی با پنجره های تخصصی نرم‌افزار
نمای هدایت گر (Navigation view):
دسترسی سریع (Quick Access):
دیتا (Data):
کدها (codes):
روابط (Relationships):
نمونه‌ها (Cases):
‌نوتز (Notes):
جستجو (Search)
نقشه (Maps)
خروجی (Outputs)
نمای فهرست (List view):
نمای جزئیات ((Detail view
سفارشی کردن و تنظیمات نرم‌افزار

کامل ترین پکیج آموزش انویو Nvivo

پکیج آموزش کاربردی نرم افزار Nvivoانویو (دانلود مستقیم پس از پرداخت)

 پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo

این آموزش در 7 فصل ارائه شده است، که عناوین فصل ها و صفحه اول پکیج آموزشی را در شکل زیر مشاهده می فرمایید. (زمان کل آموزش 8 ساعت و 26 دقیقه)

کامل ترین پکیج آموزش انویو  Nvivo
کامل ترین پکیج آموزش انویو Nvivo
عنوان فصل ها و زیر بخش هازمان
فصل 1: آشنایی کلی با نرم‌افزار NVIVOدقیقهثانیه
1-1- تهیه ، نصب و اجرای نرم‌افزار643
1-2- آشنایی با محیط کاری نرم‌افزار648
 معرفی منوهای اصلی  
خانه (file):  
فراخوانی (Import):  
ایجاد(Create):  
پیمایش (Explore):  
اشتراک‌گذاری (Share):  
1-3- آشنایی با پنجره های تخصصی نرم‌افزار22 
 نمای هدایت گر (Navigation view):  
دسترسی سریع (Quick Access):  
دیتا (Data):  
کدها (codes):  
روابط (Relationships):  
نمونه‌ها (Cases):  
‌نوتز (Notes):  
جستجو (Search)  
نقشه (Maps)  
خروجی (Outputs)  
 نمای فهرست (List view):  
نمای جزئیات ((Detail view  
 سفارشی کردن و تنظیمات نرم‌افزار:  
فصل2: ایجاد پروژه و واردکردن داده ها (متن، PDF، عکس، فیلم، صوت و …)  
 باز کردن پروژه های قبلی و ایجاد پروژه جدید:  
1-۲- واردکردن داده های متنی:19 
 روش های حل مشکل متن فارسی در انویوو:  
 2-2 – فراخوانی فایل های (پی‌دی‌اف (PDF) و عکس)1332
۲-3- ایجاد و فراخوانی فایل های (صوت و ویدئو)22 
 پیاده‌سازی فایل متنی ویدئو:  
۲-4- فراخوانی داده های صفحه از گسترده ها (مانند Excel, SPSS, Access):745
2-5- فراخوانی داده ها از سایت ها و شبکه های اجتماعی10 
۲-6- فراخوانی داده های خارجی (Externals):745
فصل3:کدگذاری داده ها  
3-1- انواع کدگذاری در تحقیق کیفی12 
3-۲- نحوه کدگذاری یک فایل متنی در نرم‌افزار nvivo 12940
3-3- نحوه کدگذاری داده های صوتی و ویدئویی17 
3-۴- نحوه کدگذاری عکس ها و فایل PDF و فایل های صفحه گسترده (SPSs. اکسل و…)1325
3-5- ویرایش کد ها (مرتب‌کردن ، ادغام، حذف و تغییر نام)26 
6- 3- انواع کدگذاری و ایجاد سلسله‌مراتب بین کد ها :13 
فصل ۴- ایجاد روابط و حاشیه‌نویسی:  
۴-1- ایجاد روابط بین کد ها18 
۴-۲- طبقه‌بندی کیس ها. تعرف ویژگی ها و تعیین مقادیر برای ویژگی ها2340
۴-3- تعریف فایل ها به‌عنوان کیس و اختصاص ویژگی به کیس ها10 
۴-۴- مجموعه‌سازی و گروه‌بندی اجزای پروژه5 
۴-5- ایجاد و مدیریت یادآورنویسی، چارچوب ماتریسها، حاشیه‌نویسی و لینک ها  
5-1- ۴- ایجاد و مدیریت یاد آور نویسی (memos):840
6- ۴- ایجاد و مدیریت رابطه (لینک ها Links):10 
7- ۴- ایجاد و مدیریت حاشیه‌نویسی (Annotations) :7 
فصل5:جستجو و بازیابی اطلاعات  
1- 5- جستجوی ساده و پیشرفته :9 
۲- 5- ایجاد و مدیریت پرس‌وجوها (Queries) :  
1- 5-۲- ایجاد و مدیریت یک پرس‌وجو (Query) :2120
۲- 5-۲- مدیریت یک پرس‌وجوی متنی (Query) و فراوانی کلمات :710
3- 5-۲- مدیریت پرس‌وجوی کدها (Coding) و کیس ها (Cases) :11 
۴- 5-۲- مدیریت پرس‌وجوی ماتریسی کدها (Matrix Coding):740
5- 5-۲- مدیریت پرس‌وجوی جدول متقاطع (Crosstab):6 
6- 5-۲- مدیریت پرس‌وجوی ترکیبی (Compound):6 
7- 5-۲- مقایسه کدها و محاسبه ضریب کاپای کوهن:19 
فصل6:گزارش‌گیری  
6-1- خروجی گرفتن و گزارش‌گیری19 
فصل7: بصری‌سازی (Visualizations)  
7-1- ساخت و مدیریت نمودار ها (Charts):21 
7-۲-  ساخت و مدیریت نقشه ( Maps):14 
۲-1- 7-  ساخت و مدیریت نقشه ذهنی (mind map):11 
۲-۲- 7- ساخت و مدیریت نقشه پروژه ( Project map):14 
۲-3- 7-  ساخت و مدیریت نقشه مفهومی ( Concept map):11 
7-3- ساخت و مدیریت نگاره ها ( Diagrams):  
3-1-7-  ساخت و مدیریت نگاره تحلیل خوشه‌ای( (Cluster analysis diagram 10
۲-3-7-  ساخت و مدیریت نگاره مقایسه‌ای ( Comparison diagram):950
3-3-7- ساخت و مدیریت نگاره اکتشافی ( Explore Diagram):8 
۴-7-  ساخت و مدیریت تحلیل شیکه های اجتماعی (Social Network Analysis)  
1-۴-7- ساخت و مدیریت نگاره شبکه اجتماعی (Sociogram Network)  و نگاره مورد محوری اجتماعی((Egocentric sociogram1430
جمع کل زمان490518
زمان کل آموزش 8 ساعت و 26 دقیقه
عناوین فصل ها و تصویر پکیج آموزشی را در شکل های زیر مشاهده فرمایید.

عناوین فصل ها و تصویر پکیج آموزشی را در شکل های زیر مشاهده فرمایید.

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل اول )
کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل اول )

عناوین فصل ها و تصویر پکیج آموزشی را در شکل های زیر مشاهده فرمایید.

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل دوم)
کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل سوم)

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل چهارم )

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل پنجم )

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل ششم)

کامل ترین پکیج آموزش کاربردی نرم افزار انویو Nvivo (عناوین فصل  هفتم )

هزینه این پکیج آموزشی بسیار پایین تر از قیمت آموزشهای موجود و بسیار کامل تر از آن ها می باشد .

در این نوع سفارش پس از خرید لینک فایل ها جهت دانلود در اختیار شما قرار داده می شود.

(زمان کل آموزش 8 ساعت و 26 دقیقه)

قیل از سفارش در اینترنت جستجو کنید و عناوین فصل ها، زمان آموزش و قیمت بسته را با سایر آموزش ها مقایسه فرمائید.

پرسشنامه استاندارد

q-5-17-6- پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ، پیشگامان (1388)

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ، پیشگامان (1388)

این ابزار توسط پیشگامان (1388) طراحی و اعتبار سنجی شده است.

و دارای 30 گویه است.

دارای 2 مولفه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات است.

پرسشنامه استاندارد

q5-17-5- پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی 

پرسشنامه پژوهش براساس مطالعه وانگ و کیم (۲۰۱۷) تدوین شده است.

این پرسشنامه دارای 25گویه است و سـطح اندازه گیری  آن  فاصـله اي و در قالب سوالات بسته پاسخ با مقیاس  5 درجه ای  لیکرت طراحی شده است.

پرسشنامه استاندارد

q5-14-3- پرسشنامه وفاداری مشتری بانک امین و همکاران(2011)

پرسشنامه وفاداری مشتری بانک امین و همکاران(2011)

پرسشنامه وفاداری مشتری بانک،  توسط امین و همکاران (2011) طراحی و اعتباریابی شده است.

 این پرسشنامه شامل 4 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد.

 این پرسشنامه توسط فتاحی جم(1392) اعتباریابی شده است.

پرسشنامه استاندارد

q5-17-4 – پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

تعامل با مشتری شامل طیف وسیعی از شرایط است. شامل: آگاهی، علاقه، تمایل به خرید، حفظ وفاداری (بنیاد تحقیقاتی تبلیغات، 2006 به نقل از هماپور، 1395).

فورستر (2008) تعامل با مشتری را به عنوان ایجاد ارتباطات عمیق با مشتریان تعریف می کند که محرکی برای تصمیم گیری خرید، تعامل و مشارکت در طول زمان است.

 به منظور سنجش و ارزیابی تعامل مشتری می توان از پرسشنامه ای که توسط آهن و راهو (2014) طراحی و تدوین شده است، استفاده کرد.

این پرسشنامه دارای 6 گویه است و سـطح اندازه گیری  آن  فاصـله اي و در قالب سوالات بسته پاسخ با مقیاس  5 درجه ای  لیکرت طراحی شده است.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.

پرسشنامه استاندارد

q10-6-2-10 – پرسشنامه اعتماد مشتری به برند – جیوانیس و آتاناسوپلو (2018)

پرسشنامه اعتماد مشتری به برند – جیوانیس و آتاناسوپلو (2018)

به منظور سنجش و ارزیابی اعتماد مشتری به برند می توان از پرسشنامه ای که توسط جیوانیس و آتاناسوپلو (2018) طراحی شده است، استفاده کرد.

این مقیاس دارای 6 سوال پنج گزینه ای است که  طریقه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای است.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.

q10-6-2-9- پرسشنامه اعتماد برند – چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012)

پرسشنامه اعتماد برند – چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012)

پرسشنامه اعتماد برند – چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012)

اعتماد برند به معنای میزانی است که یک مصرف کننده به برند اطمینان دارد.

در واقع، به عنوان تمایل مصرف کننده برای تکیه بر توانایی های برند اشاره دارد (چینومونا، 2016).

به منظور سنجش اعتماد برند می توان از پرسشنامه هفت سؤالی که از پژوهش های چینومونا (2016) و لاروچ و همکاران (2012) استخراج شده است، استفاده کرد.

این پرسشنامه دارای 7 گویه است.

سوالات در یک طیف پنج گزینه ای از کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم قرار گرفت.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.