پرسشنامه استاندارد

q5-17-4 – پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

پرسشنامه تعامل مشتری – آهن و راهو (2014)

تعامل با مشتری شامل طیف وسیعی از شرایط است. شامل: آگاهی، علاقه، تمایل به خرید، حفظ وفاداری (بنیاد تحقیقاتی تبلیغات، 2006 به نقل از هماپور، 1395).

فورستر (2008) تعامل با مشتری را به عنوان ایجاد ارتباطات عمیق با مشتریان تعریف می کند که محرکی برای تصمیم گیری خرید، تعامل و مشارکت در طول زمان است.

 به منظور سنجش و ارزیابی تعامل مشتری می توان از پرسشنامه ای که توسط آهن و راهو (2014) طراحی و تدوین شده است، استفاده کرد.

این پرسشنامه دارای 6 گویه است و سـطح اندازه گیری  آن  فاصـله اي و در قالب سوالات بسته پاسخ با مقیاس  5 درجه ای  لیکرت طراحی شده است.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *