انواع پرسشنامه استاتدارد تحنمکگ

چاپ مقاله در ژورنال علمی پژوهشی

چاپ مقاله در ژورنال علمی پژوهشی

چاپ مقاله در ژورنال علمی پژوهشی

در این مقاله ساعدنیوز در مورد چاپ مقاله در ژورنال های علمی پژوهشی صحبت خواهد کرد و یک موسسه ی نام آشنا و خبره را جهت چاپ مقالات در این نوع مجلات معرفی خواهد نمود.

امروزه چاپ مقاله در یک مجله معتبر و خوب یکی از دغدغه های دانشجویان و دانشگاهیان شده است.

داشتن مقاله می تواند در قوی کردن رزومه تحصیلی تاثیر مهم و زیادی داشته باشد. اما چه نوع مقاله ای قابلیت چاپ در یک ژورنال معتبر را دارد؟ 

 چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی 

یک مقاله علمی پژوهشی خوب برای اینکه قابلیت و پتانسیل چاپ در یک مچله معتبر را داشته باشد باید دارای چند ویژگی باشد که در ادامه می خواهیم این ویژگی ها را بررسی کنیم. شاید اولین و مهمترین نکته ای که باید در نوشتن مقاله خود دقت کنیم انتخاب زبان آن است. بسته به مجله ای که برای چاپ مقاله خود آن را انتخاب کرده ایم زبان مقاله را نیز باید انتخاب کنیم. ژورنال های علمی پژوهشی خارجی معمولا باید به زبان انگلیسی تالیف شوند که این خود نیازمند تسلط نسبی به زبان انگلیسی است تا قواعد و دستور زبان به درستی در نوشتن مقاله رعایت شوند.

نکته ای دیگری که در نوشتن مقاله خود باید مد نظر قرار دهید آشنایی کامل با ساختار یک مقاله علمی پژوهشی است. مقالات علمی پژوهشی که قابلیت چاپ شدن در یک ژورنال معتبر را پیدا می کنند از ساختار استانداردی تبعیت می کنند که برای نوشتن آن باید این ساختار را بشناسید و دقیقا در تنظیم مقاله خود رعایت کنید. در گذشته و مقاله های قبلی خود در مورد ساختار مقاله بحث کرده ایم. به طور خلاصه هر مقاله علمی پژوهشی دارای عنوان، نام نویسندگان، چکیده، مقدمه، شرح تحقیق، نتیجه گیری و منابع و مآخذ می باشد که تمامی این بخش ها باید کامل و مستند پر شوند.

رعایت و حفظ ارتباط بین بخش های مختلف یک مقاله از ویژگی های دیگری است که باید در مقالات علمی پزوهشی که می خواهند در مجلات معتبر چاپ شوند، رعایت شود. حفط یکپارچگی و هماهنگی متن مقاله و بخش های مختلف آن یکی از موارد مهمی است که در پذیرش مقالات توسط مجلات بسیار اهمیت پیدا می کند.

از ویژگی های مهم یک مقاله علمی پزوهشی برای اینکه بتواند قابلیت چاپ شدن داشته باشد این است که خلاصه باشد. در نوشتن یک مقاله علمی باید از زیاده گویی پرهیز نمود و باید مطالب خود را به صورت کاملا خلاصه بیان نمود و به اصطلاح خودمانی تر لپ مطلب را ادا نمود. البته باید توجه نمود که مطالب و کار خود را باید کامل بیان کنید و بیان خلاصه شما نباید باعث انتقال ناقص تحقیق شما شود. متن مقاله شما نیز باید کاملا علمی باشد.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *