مقاله نویسی

روشهای دانلود رایگان مقالات ISI

 روشهای دانلود رایگان مقالات ISI

در این مقاله روشهای دانلود رایگان مقالات ISI را به شما معرفی می شود.

هنگامی که دانشجویان شروع به انجام یک تحقیق یا پژوهش در جهت نوشتن پایان نامه و یا مقاله ای می کنند قدم ابتدایی آنان باید بررسی پیشینه تحقیق باشد.

این کار نیز برای آگاهی از تحقیقات مشابه انجام شده در زمینه تحقیق مورد نظر و عدم تکراری بودن موضوع و نوع تحقیق صورت می گیرد.

اما دیده می شود که بسیاری از دانشجویان برای دسترسی به مقالات خارجی در زمینه موضوع مورد نظر خود دچار اشکال می شوند زیرا به دلایل مختلف نمی توانند مقاله کامل را دریافت کنند. 

به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله سعی دارد تا روشهای دانلود رایگان مقالات ISI را به شما معرفی کند تا شاید بتواند به شما در مسیر تحصیلی و علمی کمک کند.

معرفی روشهای دانلود رایگان مقالات ISI

امروزه به دلیل تحریم های مختلف دسترسی به متن کامل بسیاری از مقالات مختلف حتی برای دانشگاه ها وجود ندارد و سایت های مختلفی به عنوان رابط برای دریافت مقالات در ازای دریافت وجه اقدام به ارایه مقالات می کنند. از طرفی دیگر امکان پرداخت نیز توسط دانشجویان ایرانی وجود ندارد. هدف از نوشتن این متن معرفی روشهای دانلود رایگان مقالات ISI می باشد که شاید بتوانیم به شما دانشجوی محترم در روند تحقیقی و پژوهشیتان کمک کنیم.

اما ابتدا باید مقالات مورد نظر را از نظر اسم و اطلاعات مختلف از سایت های جستجوی پایگاه های نمایه کردن داده جستجو کرده و دریافت کنید. این اطلاعات می تواند نام مقاله، نام نویسندگان، شماره و کد چاپ ان و موارد از این دست باشد.

حال یک شیوه مراجعه به سایت http://www.sci-hub.tw/  و اقدام برای دریافت مقاله درخواستی شماست.

شیوه کار نیز به این صورت است که شما ابتدا باید آدرس اینترنتی مقاله خود را از منبع ان جستجو کنید. برای این کار می توانید در پایگاه های مختلف نظیر ساینس دایرکت یا اسکوپوس مقاله مورد نظر را جستجو کنید و لینک مقاله را از آنجا کپی کرده و در ابزار سایتی که معرفی کردیم جایگذاری کرده و بر گزینه Open کلیک کنید که با این کار دانلود مقاله خود به خود آغاز می شود. این سایت می تواند در دانلود رایگان بسیاری از مقالات آی اس آی به شما کمک کند و کار شما را در جستجوی پیشینه تحقیق خود بسیار جلو بیاندازد.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *