تحلیل داده های آماری

گواهی چاپ یک مقاله در نشریات مختلف

گواهی چاپ یک مقاله در نشریات مختلف

گواهی چاپ یک مقاله در نشریات مختلف

به دلیل اهمیت پروسه و روند ارسال داروی و اکسپت شدن مقاله در مجلات معتبر ساعدنیوز موضوعات مختلف وابسته به این روند را در مقالات مختلف خود بررسی کرده است. در این مقاله در مورد  گواهی

بسیاری از دانشجویان و اهالی دانشگاه و محققین برای اینکه رزومه علمی و تحصیلی خود را قوی تر کنند اقدام به چاپ مقاله در ژورنال ها و مجلات معتبر داخلی و خارجی می کنند. طبیعتا هر مجله ای برای اینکه مقاله ای را به چاپ برساند آن را ارزیابی کرده و موارد مختلفی ار از قبیل موضوع و ارزش علمی آن را بررسی می کند. این کار را نیز در پروسه ای به نام داوری انجام می دهد. اما درنهایت در صورت پذیرش گواهی چاپی برای نوسنده صادر می شود. 

به دلیل اهمیت پروسه و روند ارسال داوری و اکسپت شدن مقاله در مجلات معتبر موضوعات مختلف وابسته به این روند را در مقالات مختلف خود بررسی کرده است. در این مقاله در مورد  گواهی چاپ یک مقاله در نشریات مختلف  بحث  می کند.

گواهی چاپ یک مقاله در نشریات مختلف چیست؟

همانطور که اشاره مجلات معتبر و خوب هر مقاله ای را که به آن ها ارسال شود نمی پذیرند. هر مجله بسته به درجه علمی خود معیارها و استانداردهای مشخصی را برای مقالاتی که در خود چاپ می کند تعیین کرده است که مقالاتی که به این مجلات ارسال یا سابمیت می شود باید بر اساس ان ها مورد ارزیابی قرار گیرد. این سنجش و ارزیابی تحت پروسه و روندی به نامه داوری مقالات انجام می گیرد که به تفصیل و با جزیات در مقالات گذشته خود ان را بررسی کرده ایم.

پس از اینکه مقاله مورد ارزیابی داوران قرار گرفت نتیجه باید توسط تیم تحریریه به نویسنده و ارسال کننده مقاله فرستاده شود که این کار توسط نامه از سردبیر انجام می گیرد و در آن نتیجه و دلایل مجله برای این نتیجه اعلام می شود. در صورتی که مقاله ریجکت شده باشد این نامه تبدیل به نام ریجکت شده و در آن سردبیر و هیئت تحریریه ابتدا از نویسنده بابت ارسال مقاله تشکر کرده و سپس دلایل رد مقاله عنوان می شود.

اما هنگامی که یک مقاله اکسپت شده و توسط داوران تایید شده باشد نامه ارسالی حاوی اطلاعات پذیرفته شدن مقاله در مجله می باشد که این نامه باید دو ویژگی و عنصر مهم داشته باشد. اول اینکه در انتها، نامه باید توسط سردبیر امضا شده باشد و امضای سردبیر در آخر نامه وجود داشته باشد. دوم کد شناسایی مجله یا ISSN و همچنین مشخصات دیگر آن باید نوشته شده باشد.

این نامه می تواند حاوی درخواست اصلاحیه هایی باشد که توسط داوران درخواست شده اند که باید نویسنده این اصلاح ها را انجام داده باشد و نتیجه را به نشریه اعلام کند.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *