پرسشنامه استاندارد

q10-6-2-7- پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند رحيم‌نيا و فاطمي

پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند رحيم‌نيا و فاطمي

پرسشنامه ارزش ويژه برند رحيم‌نيا و فاطمي 1391 داراي 40 گويه مي‌باشدو 3 بعد  ارزش ویژه برند ، ارتباط موفق با مشتری و تصویر را می سنجد.

این پرسشنامه بر اساس مطالعات سان (2004)، کامیان و آرسلی (2007)، ونگ و سوهال (2002)، هان و دیگران (2011) و مطالعه مورگان و هانت (1994)، در قالب مقیاس 5 رتبه ای لیکرت (1= کاملاً موافق تا 5= کاملاً مخالف) تنظیم شده و از تهیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *