پرسشنامه استاندارد

q10-6-2-8- پرسشنامه ارزش ادارک‌شده  برند

شخصیت برند نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارها، افزایش ارزش ادراک شده، ایجاد ارتباط قوی با مشتریان، وفاداری و قصد خرید مجدد آن‌ها دارد.

پرسشنامه ارزش ادارک‌شده توسط فرناندز و بونیلو (2009) طراحی شد.

این پرسشنامه تک‌بعدی است و از 4 گویه تشکیل شده است.

q10-6-2-8- پرسشنامه ارزش ادارک‌شده  برند (فرناندز و بونیلو، 2009)( 4عبارت – 6صفحه – دارای روایی، پایایی و روش نمره گذاری – به همراه 2 مقاله )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *