q10-6-2-6-پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند نام و همکاران 2011

پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند نام و همکاران 2011 13 سوالی

پرسشنامه ارزش ویژه برند توسط نام و همکاران (2011) به منظور سنجش ارزش ویژه برند طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای 16 سوال و 5 مولفه کیفیت فیزیکی، رفتار کارکنان، رضایت درونی ایده ال، هویت برند و انسجام سبک زندگی می باشد و بر اساس طیف لیکرت با سوالاتی مانند (این برند دارای تجهیزات پیشرفته ای است.) به سنجش ارزش ویژه برند می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *