تحلیل داده های آماری

چگونگی تشخیص مقاله ISI

چگونگی تشخیص مقاله ISI

چگونگی تشخیص مقاله ISI

به دلیل اهمیت این موضوع در این مقاله ساعدنیوز به بررسی  چگونگی تشخیص مقاله ISI  و مجلات مرتبط  می پردازد.

امروزه مقاله نوشتن از دغدغه های دانشجویان و محققان ایرانی تبدیل شده است و تعداد بسیاری اقدام به نوشتن و چاپ مقاله می کنند اما اینکه این مقالات در چه مجله ای چاپ برسد اهمیت دارد.

یکی از مجلاتی که به دلیل اعتبار و ارزش علمیشان تقاضا برای چاپ مقاله در آن ها بالا می باشد مجلات آی اس آی می باشد ولی اصولا چگونه می توان تشخیص داد که یک مجله ISI است.

چگونگی تشخیص مقاله آی اس آی

اینکه بتوانیم تشخیص دهیم که چه مجلاتی واقعا آی اس آی هستند می تواند ما را از ضررهایی که ممکن است در آینده برایمان اتفاق بیافتد جلوگیری کند.

مخصوصا امروزه که مجلاتی تقلبی و جعلی به جهت کسب درآمدهای نامناسب رواج یافته و زیاد شده است.

در ادامه به چگونگی تشخیص مقاله isi پرداخته و راه های شناختن مجلات آی اس آی را برای شما بیان می کنیم.

اولین قدم برای تشخیص اینکه یک  مجله آی اس آی هست یا خیر باید به لیستی که به صورت رسمی و سالانه توسط شرکت تامسون رویترز منتشر می شود مراجعه نمود و اسم مجله را در آن جستجو کرد.

این لیست به صورت رایگان و سایت این موسسه سالانه در اختیار قرار می گیرد که می توانید دریافت کرده و داشته باشید.

فقط توجه داشته باشید که حتما جدیدترین لیست را بگیرید زیرا سالانه تغیراتی در این لیست اعمال می شود و برخی از مجلات ممکن است از آن حذف شوند.

روش دیگر که در اختیار کاربران قرار گرفته است روش جستجو است. سایت تامسون رویترز موتور جستجویی طراحی کرده که می توانید ادرسش را در اینجا (http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl/) بیابید.

با استفاده از این ابزار می توانید نام مجله را جستجو کرده و در صورت آی اس آی بودن آن مشخصات ژورنال اورده می شود. شیوه ها و سبک های مختلفی نیز برای نوع جستجو در نشظر گرفته شده که می توانید از آن ها استفاده کنید و جستجوی خود را انجام دهید.

با استفاده از موتور جستجوی گوگل نیز می توانید آی اس آی بودن مجله را جستجو کنید که این روش را کمتر پیشنهاد می دهیم زیرا روش های خاصی را می طلبد و باید در بررسی نتایج جستجو دقت کافی و درستی به خرج دهید وگرنه ممکن است دچار بدفهمی شوید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *