تحلیل آماری statistical analysis

منابع مورد نیاز برای مرور ادبیات را از کجا پیدا کنم؟

منابع مورد نیاز برای مرور ادبیات را از کجا پیدا کنم؟

برای جمع‌آوری منابع مورد نیاز برای مرور ادبیات در پایان نامه خود، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

کتابخانه دانشگاه: به کتابخانه دانشگاه خود مراجعه کنید و در قسمت منابع علمی جستجو کنید. معمولاً کتابخانه‌های دانشگاه دسترسی به پایگاه‌های داده‌های علمی متعددی مانند JSTOR، ProQuest، SpringerLink، ScienceDirect و… دارند. از طریق این پایگاه‌ها می‌توانید به مقالات علمی، کتاب‌ها و پایان نامه‌ها دسترسی پیدا کنید.

پایگاه‌های داده علمی آنلاین: از پایگاه‌های داده علمی معروف مانند PubMed، IEEE Xplore، Google Scholar، Scopus و Web of Science استفاده کنید. این پایگاه‌ها دسترسی به مقالات علمی از رشته‌های مختلف را فراهم می‌کنند. با جستجوی عنوان یا کلمات کلیدی مرتبط با موضوع پایان نامه خود، می‌توانید منابع مورد نیاز را پیدا کنید.

سایر منابع آنلاین: ممکن است به منابع مفید دیگری نیز دسترسی داشته باشید. برخی از وبسایت‌ها مانند ResearchGate، Academia.edu و arXiv، مقالات علمی و تحقیقات پیشین را در اختیار قرار می‌دهند. همچنین، وبسایت‌های سازمان‌ها و مؤسسات علمی مرتبط با حوزه مورد نظرتان نیز می‌توانند منابع مفیدی را ارائه کنند.

مراجعه به متخصصان و استادان: با مشورت و گفت‌وگو با استادان و متخصصان مربوط به حوزه تحقیق خود، می‌توانید منابع مربوطه را پیدا کنید. آنها ممکن است به شما منابع مورد توجه خود را معرفی کنند یا راهنمایی‌هایی درباره جستجوی منابع ارائه دهند.

مراجعه به کتابخانه‌ها و مؤسسات دیگر: در صورتی که منابع مورد نیاز را در کتابخانه دانشگاه خود یا در پایگاه‌های داده علمی آنلاین نیابید، ممکن است نیاز باشد به کتابخانه‌ها و مؤسسات دیگری مراجعه کنید. به طور مثال، مؤسسات تحقیقاتی، کتابخانه‌های عمومی یا حتی کتابخانه‌های دیگر دانشگاه‌ها.

چند ترفند برای خوب‌شدن حالمان در عرض ۵ ثانیه

برای سفید شدن پوست صورت چه ویتامینی بخوریم؟

دلایل بروز «کبد چرب» چیست؟/ راهکارهای تغذیه‌ای برای درمان کبد چرب

خواص بی نظیر گیاه دم اسب برای مو

شروع آیلتس از صفر | نکات طلایی برای گرفتن مدرک آیلتس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *