ازدواج موفق - همسر داری - زناشویی - همدلی

تست شخصیت شناسی | بگو تو کلاس درس رو کدوم میز صندلی میشستی تا بگم الان کاروبارت چیه

تست شخصیت شناسی | بگو تو کلاس درس رو کدوم میز صندلی میشستی تا بگم الان کاروبارت چیه

روی کدام میز می‌نشینید، جواب چیزهای زیادی در مورد شما به شما می‌گوید

تست شخصیت شناسی
در زندگی، مطلقاً هر انتخابی که می‌کنیم، تا حدودی معنایی دارد و به ندرت این انتخاب ما فقط نوعی تصادف است. امروز مدرسه را به یاد می آوریم، پشت کدام میز می نشینید؟ این تست شخصیت شناسی را انجام دهید و جواب چیزهای زیادی در مورد شما به شما خواهد گفت.

میز شماره 1
این انتخاب فرض می کند که این افراد کاملا هدفمند و جاه طلب هستند. به عنوان یک قاعده، دانش آموزان سخت کوش پشت این میز می نشینند. اینها عمدتاً دانش آموزانی با توانایی متوسط ​​هستند. شما در زندگی خوشبین هستید، رویکرد بسیار مثبتی به زندگی دارید، همیشه سعی می کنید به موفقیت خود ایمان داشته باشید. دوست ندارید بی جهت عصبی باشید. اطرافیان شما را دوست دارند زیرا شما فردی سختکوش و خوبی هستید.

میز شماره 2
پارتا دلالت بر فردی معقول و متعادل دارد. قادر به افراط نشوید و معیار و تعادل خاصی را در زندگی حفظ کنید. در مدرسه همیشه زمان خود را به درستی مدیریت می کردید، می دانستید چه زمانی به مطالعه نیاز دارید و چه زمانی می توانید استراحت کنید. شما همیشه روابط خوبی با معلمان خود داشته اید. شما به خوبی می دانید که جهان چگونه کار می کند، و می دانید که چگونه با این قوانین سازگار شوید. شما یک فرد نسبتاً شایسته هستید و می دانید چگونه به درستی کار کنید و استراحت کنید.

میز شماره 3
میز شماره سه متعلق به افرادی است که در ابرها شناور هستند، افراد شاد. شما رویاهای زیادی دارید و در دنیای خودتان زندگی می کنید. شما مردم را دوست دارید، شما فردی باز هستید و همه شما را دوست دارند. شما زندگی را سبک می گیرید و همیشه حس شوخ طبعی دارید.

در طول دوران تحصیل، مدام در کلاس‌ها دیر می‌آمدید، کتاب‌های درسی و کتاب‌ها را فراموش می‌کردید و از معلمان انتقاد می‌کردید. او اغلب اهداف جدیدی را برای خود تعیین می کند، اما آن را دنبال نمی کند.

میز شماره 4
افراد کمال گرا اغلب روی میز چهارم می نشینند. شما عاشق رقابت هستید و همیشه فکر می کنید که بهتر از دیگران هستید. در گذشته، یعنی در مدرسه، شما اغلب نیاز به انجام نوعی پروژه در شب داشتید تا به نوعی همه دانش آموزان را شکست دهید. شما فردی جاه طلب هستید که به سمت اهداف خود می روید و برای این کار آماده انجام هر کاری هستید. شما از مردم و از خودتان مطالبات زیادی دارید. شما فردی مسئولیت پذیر هستید.

برگرفته از مکتوب نامه

دانلود کامل ترین پکیج پرورش قارچ  (6 جزوه آموزشی + 4 نمونه سوال بابیش از 1550 سوال)

 تحلیل داده های آماری با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت برتر!

تحلیل داده های آماری

🌟با تجربه‌ی بیش از 17 سال و ارائه‌ی بهترین خدمات

مشاوره : پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری

📊تحلیل داده های آماری با نرم افزارهای کمی و کیفی

توجه: همه ی پرسشنامه هااز منابع معتبر تهیه شده،  استاندارد ، دارای روایی و پایایی و منابع داخل و پایان متن می باشند . همه ی پرسشنامه ها  قابل ویرایش در قالب نرم افزار ورد Word می باشد. 

مبانی نظری و پژوهشی متغیر ها

📞 تماس: 09143444846 (پیامک، ایتا، واتساپ، تلگرام) 🌐 کانال تلگرام: عضو شوید

(تا جای ممکن با ایتا پیام بفرستید، زودتر در جریان خواهیم بود!)

ایمیل :   abazizi1392@gmail.com

وبلاگ ما

گروه بندی و توصیف آزمون های پارامتریک و ناپارامتریک برای بررسی رابطه بین متغیرها

نوشته

روش های بصری سازی در مکس کیو دی ای MAXQDA

نوشته

روش های بررسی نرمال بودن توزیع داده ها و شرایط استفاده از هر روش چیست؟

نوشته

شروع آیلتس از صفر | نکات طلایی برای گرفتن مدرک آیلتس

نوشته

نظریه های روانشناسی به ترتیب تاریخ از ایتدا تا کنون به صورت بسیار خلاصه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *