تحلیل داده های آماری

چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

یکی از راه ها خوب قوی تر کردن رزومه علمی ارایه مقاله در کنفرانس های بین المللی می باشد.

برای اینکه دانشگاهیان و دانشجویان  بتوانند رزومه خود را قوی کنند باید کارهای علمی خود را در سطح بین المللی ارایه دهند.

یکی از راه های ارایه و گزارش نتایج تحقیقات نوشتن مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر است که امتیاز بالایی برای فرد محسوب می شود.

اما پروسه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر به خصوص مجلات خارجی سخت تر و زمان برتر است و ممکن است هزینه بالایی را بر دانشجو تحمیل کند.

یکی از راه ها خوب قوی تر کردن رزومه علمی ارایه مقاله در کنفرانس های بین المللی می باشد.

نحوه ارائه مقاله در کنفرانس ها

یکی از روش های قوی تر کردن رزومه تحصیلی ارایه مقاله در مجلات معتبر است. همانطور که می دانیم پروسه داوری و انتخاب مقالات در مجلات سختگیرانه و زمانبر است و ممکن است هزینه بالاتری را برای محقق به همراه داشته باشد. یکی از مواردی که در کنار مقاله به قوی تر شدن رزومه علمی شما کمک می کند و همزان پروسه ساده تری را برای چاپ دنبال می کند، چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی است.

اولین نکته ای که باید در مورد کنفرانس های بین المللی و کلا هر نوع کنفرانسی مد نظر قرار داد این است که نحوه فرستادن و زمان بندی کنفرانس ها با مجلات متفاوت است. در کنفرانس ها مدت زمان مشخصی تعیین می گردد که محققین تنها در این بازه زمانی است که می توانند چکیده مقالات خود را برای کنفرانس بفرستند. چکیده های مقالات دریافتی پس از بازه زمانی مشخص مورد داوری و سنجش قرار می گیرند و نتایج داوری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

به شیوه های گوناگونی مقالات قبول می شوند. برخی از مقالات که از نظر داوران بهتر هستند برای ارایه حضوری قبول می شوند و برخی از مقالات به صورت پوستر و برای ارایه جانبی در نظر گرفته می شوند. در نهایت مقالات قبول شده هم در سایت کنفرانس و هم به صورت کتاب به چاپ می رسد و می تواند دست آورد علمی قوی محسوب شود که به هرچه پربارتر شدن رزومه علمی و تحصیلی شما کمک بزرگی بکند.

شرکت در کنفرانس های بین المللی مزایای بسیاری را برای محققین و دانشجویان به همراه دارد. در این کنفرانس ها تمامی اساتید و اهل فن رشته اجرایی کنفرانس شرکت دارند و مکانی است که پژوهشگران می توانند با اساتید آن رشته ارتباط برقرار کنند و به اصطلاح خودمان لینک بزنند. علاوه بر  اینکه با اهل فن رشته خود در این کنفرانس ها می توانید آشنا شوید. می توانید با برخی از این اساتید صحبت کرده و در مورد مسایل مختلف تحصیلی و آینده کاری خود مشورت بگیرید. با توجه به این موارد شرکت در کنفرانس های بین المللی می تواند در مهمی را برای آینده تحصیلی و علمی شما باز کند.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *