به پژوهشگاه علمی خوش آمدید. welcome logo-samandehi

پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری گاريدو مورنو و همکاران (2011)

0

پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری گاريدو مورنو و همکاران (2011)

پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریتوسط گاريدو مورنو و همکاران (2011) طراحی و اعتباریابی شده است.

 این پرسشنامه شامل 14 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد.

پرسشنامه سه بعد تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، مشتری مداری و تجربه مدیریت ارتباط با مشتری را مورد سنجش قرار می دهد.

این پرسشنامه در ایران توسط زینالی (1393) اعتباریابی شده است.

25,000 ریال – خرید

توجه! توجه!

لازم به ذکر است که در بسیاری از سایت ها این پرسشنامه گذاشته شده است.

اما متأسفانه روش نمره گذاری را به درستی و مطابق مقالات علمی بیان نکرده اند .

و عبارات  مربوط به مولفه ها ( خرده مقیاس ها)  را مشخص نکرده اند لذا در عمل چنین پرسشنامه غیر قابل استفاده است .

در صورت خرید چنین پرسشنامه ای زمان و  پولتان حرام می شود!

و حتما در دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله دچار مشکل خواهید شد.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672  & 09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.