چگونه با یک هودی بهترین استایل را داشته باشیم؟

چگونه با یک هودی بهترین استایل را داشته باشیم؟

مردم هودی را به «زشت ترین استایل زمستانی» می‌شناسند. در حقیقت یک هودی به «شیک نبودن» معروف است. اما چرا؟ به نظر شما چرا باید لباسی که پتانسیل بسیار زیادی دارد، انقدر معمولی و ساده به نظر برسد؟ شاید به این دلیل است که نمی‌دانید آن را چگونه بپوشید!

این کاملا حقیقت دارد که هودی یکی از راحت‌ترین و خودمانی‌ترین لباس‌های پاییزی است، اما به کمک آن می‌توان ظاهر شیکی هم داشت. ظاهری که با دیدن آن، دلتان ضعف برود و قربان صدقه‌ی خودتان بروید. فقط باید تکنیک‌های ست کردن آن را بلند باشید.

در حقیقت، این روزها هودی‌ها واقعا جذاب‌تر شده‌اند. طراحان لباس طرح‌هایی ارائه می‌دهند که به کمک آن‌ها هر کس با هر سلیقه‌ای بتواند هودی بپوشد و پاییز شیک ولی ساده‌ای را سپری کند.

سخت نگیرید

هودی واقعا برای مراسم جدی و حرفه‌ای طراحی نشده است. ولی اگر نوع ساده‌ی آن را انتخاب کنید می‌توانید در محل کار هم آن را بپوشید. بعد از محل کار با دوستان خود بیرون بروید یا وقتی هودی سبک و راحت خود را به تن دارید، خرید بروید.

هودی دخترانه را با چه چیزی بپوشیم

اگر می‌خواهید ظاهر ساده و راحتی داشته باشید، پس باید هودی را می‌توان با لگ، کفش کتانی یا شلوار ورزشی ست کنید. البته هودی را با شلوار عرق‌گیر ست نکنید. ممکن است واقعا با آن راحت باشید، ولی در نهایت زیادی استایل شما خسته و گشاد به نظر می‌رسد. در عوض یک شلوار ورزشی متناسب و بدون طرح را انتخاب کنید تا تضادی در فرم گشاد هودی داشته باشد. گزینه های خوب عبارتند از:

در نهایت، استایل خود را با یک جفت کفش ورزشی یا چرمی تکمیل کنید. از آنجا که این استایل معمولی‌تر و ساده‌تر است، یک جفت کفش ورزشی گزینه‌ی بسیار خوبی است. اگر می‌خواهید کمی استایلیش‌تر باشید، به جای کفش ورزشی از کفش‌های راحت ولی چرمی استفاده کنید.

در هر شرایطی نیز توصیه می‌شود که از رنگ‌های خنثی و سرد استفاده کنید. زرد و قرمز و بنفش و نارنجی با هودی خوب از آب درنمی‌آید و شما را نهایتا شبیه یک دلقک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *