چگونه در اکسل نمودار خطی بکشیم

✅ ۷حقیقت غیرقابل انکار در زندگی

حقیقت غیرقابل انکار زندگی

۱.سلامت روان شما مهم تر از پول و شغل و نظر دیگران است

۲.هیچکس آنقدر که در مجازی نشان می دهد موفق و زیبا نیست

۳.اگر میخواهید به مشکلی بال و پر بدهید مدام بهش فکر کنید

۴. ۹۹درصد صدمات رو از طریق خودتون و افکارتون به خودتون میزنید

۵.توقع شما از دیگران میزان زود رنجی شما را رقم خواهد زد

۶.اگر حس میکنید خودتون رو گم کردید بیشتر باخودتون وقت بگذرانید تا دیگران

۷.تنها به حرف ها اعتماد نکنید

حقیقت غیرقابل انکار زندگی
برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی 
پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

جهت دانلود نمونه سوالات دانشگاه پیام نور اینجا کلیک کنید.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

اگر برای نوشتن پایان نامه یا مقاله ی  خود  (از مرحله پروپوزال تا دفاع) نیاز به کمک دارید .

و در صورت نیاز به مشاور می توانید با یکی از روش های ذیل با ما  در تماس باشید .

تحلیل داده های آماری

روش های تماس:

Mobile : 09102194672  & 09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

سپتامبر 2025
ش ی د س چ پ ج
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
  • پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی (هاجسون و راچمن)

    پرسشنامه وسواس فکری- عملی مادزلی (هاجسون و راچمن) این پرسشنامه توسط هاجسون و راچمن (۱۹۷۷) به منظور پژوهش در مورد مشکلات وسواسی تهیه شده است. این پرسشنامه شامل ۳۰ ماده، نیمی با کلید درست و نیمی با کلید نادرست است و در اعتباریابی اولیه در بیمارستان مادزلی، ۵۰ بیمار وسواسی را از ۵۰ تیمار روان…

  • وسواس فکری- عملی پادوا (اصلاحی دانشگاه ایالتی واشنگتن Padua obsessive-compulsion inventory (

    وسواس فکری- عملی پادوا     (اصلاحی دانشگاه ایالتی واشنگتن   Padua obsessive-compulsion inventory    (                 شیوع اختلال وسواس فکری – عملی در سنین مختلف وارتباط آن اختلالات روان پزشکی، این اختلال را در ردیف یکی از معضلات اصلی بهداشت روان در همه جوامع قرار داده است (  شمس و همکاران، ۱۳۸۹)   این پرسشنامه ابتدا توسط ساناویو[۱]  (۱۹۸۸)  با…

  • مقیاس خودکارآمدی تحصیلی

    مقیاس خودکارآمدی تحصیلی       این مقیاس توسط پاتریک، هیکس و رایان (۱۹۹۷) ساخته شده است، این مقیاس دارای ۵ ماده می‌باشد که منعکس کننده ادراک دانش‌آموزان از شایستگی‌شان در انجام تکالیف کلاس می‌باشد. این مقیاس یک ابزار خودگزارشی است که  ماده های آن از نوع لیکرت  پنج درجه ای (۱ = کاملا مخالفم، ۲  =مخالفم،…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *