تحلیل داده های آماری

چاپ مقاله در مجلات ISI 

چاپ مقاله در مجلات ISI 

چاپ مقاله در مجلات ISI 

در مقاله حاضردر مورد چاپ مقاله در مجلات ISI صحبت خواهدشد.

امروزه بسیاری از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی تمایل دارند که مقاله ارایه دهند. حال این کار را برای داشتن پرستیژ علمی و آکادمیک می خواهند انجام دهند و یا هدف آن ها داشتن یک رزومه علمی و تحصیلی قوی می باشد. اما یک مقاله خوب و تاثیر گذار باید در یک مجله خوب و معتبر به چاپ برسد. یکی از از این مجلات معتبر مجلات آی اس آی هستند که البته پذیرش و اکسپت مقالات در آن ها کار سخت تری است.

نحوه چاپ مقاله در مجلات ISI

برای اینکه بتوان مقاله ای نوشت و تنظیم کرد که قابلیت چاپ مقاله در مجلات ISI را داشته باشد باید این مقاله به شیوه ای کاملا علمی و مطابق با استانداردهای مقاله نویسی علمی نوشته شده باشد. در مجلات آی اس آی زبان رسمی انگلیسی می باشد و مقالات ارایه شده باید به زبان انگلیسی باشند. در نتیجه برای نوشتن مقالات برای این مجلات باید از سطح دانش زبان انگلیسی خوبی برخوردار بود. داشتن زبانی روان و بدون غلط های نگارشی و نوشتاری در مقالات اولین ویژگی هست که مقالات باید دارای بوده تا پتانسیل چاپ شدن را داشته باشند.

موضوع یک مقاله برای چاپ شدن در این مجلات معتبر بسیار اهمیت دارد. اینکه موضوعی که انتخاب شده است تکراری نباشد و دست آوردی نو به جامعه علمی اضافه کند و یا تکمیل کننده دانش های موجود پیشین باشد از ویزگی هایی است که یک مقاله قابل چاپ باید دارا باشد.

از طرفی دیگر یک مقاله علمی خوب باید دارای بخش های مشخصی باشد. آشنایی با ساختار یک مقاله علمی پژوهشی که در مقاله های پیشین خود نیز به تفصیل آن را توضیح داده ایم بسیار اهمیت دارد و مقاله ارسالی باید تمامی قوانینی ساختاری مقاله نویسی علمی را رعایت کره باشد. فقط در این صورت است که مقاله شانس چاپ شدن در این مجلات معتبر را خواهد داشت. ساختار مقاله شامل عنوان، چکیده، مقدمه، روش تحقیق، نتیجه گیری و منابع و مآخذ است که در مقاله های گذشته به تفصیل بیان شد.

بخش های یک مقاله علمی خوب نیز باید با یکدیگر هماهنگ باشد و ساختار کلی یک مقاله باید از نظم و هارمونی درستی برخوردار باشد. این بدین معناست که بخش های مختلف مقاله از قبیل مقدمه، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و نتیجه گیری باید در یک راستا و موضوع اصلی مقاله باشند و با یکدیگر هماهنگی موضوعی و ساختاری داشته باشند.

و در انتها یک مقاله علمی خوب زبانی صریح و کوتاه دارد و نباید در آن و در نوشتن زیاده روی کرد. پر گویی زیاد از ارزش علمی مقاله کم می کند. باید جملات کوتاه و مختصر ودر عین حال کامل و علمی باشند و باید به اصطلاح لپ مطلب در کمترین جملات گنجاده شود.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *