پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه های  بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸)

پرسشنامه های  بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸)

بازاریابی حمایتی فرآیند شکل دهی و اجرای فعالیتهای بازاریابی که با پیشنهاد شرکت برای تسهیم مقدار مخصوصی از درآمد به حمایتهای معین مشخص شده اند که بدان وسیله مبادله ای ایجاد شده که در آن اهداف فردی و رضایت سازمانی فراهم مشود (واراداراجان و منون، ۱۹۸۸). پژ حسی در مورد چگونگی بر انگیختن احساسات مخاطبان برای افزایش رغبت در آنان به خرید یک خدمت و یا محصول است (دومنیکو،۲۰۱۰). هدف بازارابی حسی، درگیر ساختن در تجربه فعالی از ارزش نام تجاری است هنگامی که مشتریان احساسات مثبت و متفاوتی در ارتباط با نام تجاری داشته باشند، وفاداری به نام تجاری افزایش می یابد (مکلوهان، ۲۰۰۸).

در اینجا دو پرسشنامه بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸) ارائه شده است.

هر یک از پرسشنامه ها دارای 3 سوال و تک بعدی می باشند.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل می باشدهمچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.

به همراه 2مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا  کلیک کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *