تحلیل داده های آماری

پذیرش تضمینی مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم

پذیرش تضمینی مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم

پذیرش تضمینی مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم

مجلات علمی معتبر تنها در صورتی مناسب چاپ و انتشار مقاله میباشند که دارای تاییدیه از وزارت ها و سازمان های معتبر داشته باشند. مجلاتی که از اعتبار ساقط شده اند و رتبه علمی خوبی ندارند مناسب برای انتشار مقاله نیستند و اعتبار علمی ندارند.

مجلات مورد تایید وزارت علوم چه مجلاتی هستند؟

وزرات علوم همه ساله لیستی معتبر از مجلات دارای اعتبار را برای متقاضیان چاپ مقاله منتشر میکند و باید دانشجویان در زمینه های تخصصی مرتبط سعی کنند مقالات خود را در مجلاتی منتشر نمایند که دارای تایید یه این وزرات باشد. علاوه بر لیست مجلات معتبر هر سال بلک لیست و مجلاتی که از اعتبار ساقط شده اند نیز منتشر میکند که متقاضیان بتوانند صراحتا مجلات دارای اعتبار را مشاهده کنند. انتشار مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم اعتبار علمی و امتیاز بسیار زیادی دارد و رتبه علمی مجلات بسیار بالا میباشد. با توجه به اینکه در سالهای اخیر متاسفانه افراد سودجو با انتشار مقاله در مجلاتی که تایید وزارت علوم را ندارند ذهنیت عموم مردم را مخدوش کرده اند و نویسندگان نمیتوانند به راحتی به مجلات اعتماد کنند از این رو وزارت علوم خود چندین راه معتبر جهت اعتبار سنجی مجلات قرار داده است که دست این افراد سودجو و منفعت طلب قطع شود و نویسندگان بتوانند با اعتماد کامل مقالات خود را در مجلات معتبر و دارای تاییدیه وزارت علوم منتشر کنند.

وزارت علوم وظیفه اعتبار سنجی مجلات داخلی و خارجی را برعهده دارد و دودسته از مجلات را منتشر میکند که معتبرترین مجلات خارجی عبارتند از: isi, scopus, و مجلات داخلی معتبر که تاییدیه وزرات علوم را دارد isc میباشد. این مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم هر یک شرایط متفاوتی برای اعتبار سنجی دارند و میتوانید هم از طریق وب سایت رسمی خودشان آنرا اعتبار سنجی کنید و هم از طریق سایتهای معتبری که وزارت علوم معرفی کرده است. توصیه میکنیم به هیچ عنوان قبل از اعتبار سنجی و کسب اطمینان از اعتبار مجلات اقدام به سابمیت مقاله نکنید.

تصویر

مراحل انتشار مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم

برای انتشار مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ترجمه تخصصی و با کیفیت مقاله
  • ویراستاری محتوایی مقاله با کیفیت بسیار بالا
  • پارافریز تضمینی مقاله با کیفیت مطلوب
  • انتخاب مجله مناسب با سطح کیفی مساعد
  • فرمت بندی مقاله با کیفیت بسیار بالا
  • سابمیت مقاله به مجله مورد نظر
  • دریافت نامه پذیرش مقاله

همه نویسندگان برای انتشار مقاله در هریک از مجلات مورد تایید وزارت علوم باید مراحل فوق را دنبال کنند اما اگر نیاز به پذیرش تضمینی داشته باشید قابل ذکر است که صرفا مجلات isi و scopus پذیرش تضمینی مقاله دارند و مجلات jcr ,isc به هیچ عنوان پذیرش تضمینی مقاله ندارند. اگر پذیرش تضمینی و قطعی برای شما مهم است اقدام به سابمیت به مجلات isi , scopus کنید.

نحوه اعتبار سنجی مجلات علمی پژوهشی

اگر بخواهید مقالات خود را در مجلات با ایندکس ISI به چاپ برسانید باید از نمایه شدن مجله در سایت تامسون رویترز مطمئن شوید برای همین منظور می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://mjl.clarivate.com/

اگر بخواهید مقالات خود را در مجلات با ایندکس SCOPUS به چاپ برسانید از نمایه شده در سایت SJR مطمئن شوید برای همین منظور می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.scimagojr.com/journalsearch.php

اگر بخواهید مقالات خود را در مجلات با ایندکس ISC به چاپ برسانید از نمایه شدن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلامی مطمئن شوید، برای همین منظور به سایت زیر مراجعه کنید:

http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=fa

برای تشخیص اعتبار ژورنالهای تخصصی می توانید با مراجعه به سایت آنها و دریافت لیست انتشار یافته توسط آنها از اعتبار مجله اطمینان حاصل فرمایید. فقط دقت داشته باشید که لیست ها هر سال به روز رسانی می‍ شوند. دقت فرمایید که مراجعه به سایت های جعلی و نامعتبر نیز ممکن است باعث اشتباه شود و نتوانید ژورنال مناسبی را انتخاب کنید. حتما به آدرس سایت هایی مراجعه فرمایید که توسط نهادهای زیر تایید شوند و توسط آنها انتشار یابند.

  • مرکز برنامه ریزی و سیاستگذاری پژوهشی وزارت علوم و تحقیقات فناوری (https://rppc.msrt.ir/fa)
  • دفتر گسترش تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی (http://rvp.iau.ir/sp/)
  • مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی (http://blacklist.research.ac.ir/)
تصویر

هزینه و زمان چاپ مقاله در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم

هزینه پذیرش مقاله در هر یک از مجلات مورد تایید وزارت علوم مصوبه این وزارت میباشد و بستگی به نوع ژورنال دارد و نمیتوان در رابطه با هزینه و زمان پذیرش مقاله در مجلات مورد تایید وزرات علوم اطلاعات قطعی صادر کرد و نویسنده باید قبل از سابمیت از زمان و هزینه دقیق پذیرش مقاله در مجلات معتبر مطلع شود. زمان داوری نیز کاملا بستگی به نوع ژورنال دارد.

موسسه پژوهش برتر با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه کلیه خدمات پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر دارای تاییدیه وزارت علوم میباشد. همچنین جهت اعتبار سنجی رایگان و اخذ مشاوره در رابطه با اعتبار مجلات هم اکنون میتوانید با کارشناسان خبره و با سابقه در ارتباط باشید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *