پایان نامه

هزینه نگارش و چاپ مقاله آی اس آی isi

هزینه نگارش و چاپ مقاله آی اس آی isi

هزینه نگارش و چاپ مقاله آی اس آی isi

مقالات علمی isi جز معتبر ترین و پرطرفدارترین ژورنالهای علمی میباشند که چاپ مقاله در این ژورنالها اهمیت بسزایی دارد اما با توجه به اعتبار بسیار بالایی که دارند نحوه پذیرش دشواری نیز دارند که در این مقاله همه اطلاعات در مورد نگارش ترجمه و چاپ مقالات isi را برای شما ارائه خواهیم کرد.

مقالات isi

مقالات به عنوان منبع علمی رسمی در دنیا شناخته میشوند که حامل اطلاعات علی بسیار مهمی میباشند. اما مقالات زمانی اعتبار کافی دارند که بتوان آنها را در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی ارائه کرد و همانطور که میدانید ژورنالها از لحاظ سطح اعتبار علمی تفاوت های عمده ای با هم دارند که در مقایسه با تمامی ژورنالها isi ها بیشترین اعتبار علمی را دارند. برای چاپ مقاله در ژورنالهای isi باید مقاله ای که مینویسید بیشترین اعتبار علمی داشته باشد که از مرحله داوری این ژورنالها عبور کند. با توجه به اینکه همه مقالات دارای ساختار و چهارچوب منسجم و یکپارچه میباشند مقالات isi نیز ساختار قانون مندی دارند که باید طبق الگو و چهارچوب استاندارد نگارش شوند.

چهارچوب مقالات isi

  • عنوان
  • نام نویسنده یا نویسندگان
  • اطلاعات تماس
  • چکیده
  • واژگان کلیدی
  • مقدمه
  • مبانی نظری تحقیق
  • روش تحقیق
  • یافته های تحقیق
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع

نکته ای که ISI در نوشتن مقالات بر آن تاکید دارد و برایش مهم است، بیان مطالب علمی به صورت ساده و پرهیز از عامیانه نویسی همچنین مقاله باید خلاق ،دارای ایده جدید، تازه و به عبارتی منحصر به فرد باشد. مقاله ISI به هیچ عنوان نباید کپی یا جعلی باشد، و از طرفی نباید دارای مشابهت های علمی باشد هر چه محتوای مقالات علمی ساده تر و دارای پایه های علمی باشد یقینا در تسریع مراحل پذیرش بسیار موثر خواهد بود در حالت عادی یک تا دو ماه برای داوری مقالات isi زمان لازم است که این زمان وابسته به کفیت محتوای مقاله ممکن است متفاوت شود.

تصویر

مقالات isi میبایست با بالاترین سطح کیفی و استاندارد های علمی نگارش شود و به هیچ عنوان مشابهت های علمی و … در متن آنها موجود نباشد.

اکسپت مقاله

قطعا مقاله بعد از اتمام مراحل نگارش باید چاپ شود برای چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر مقاله باید هم اعتبار بسیار بالای داشته باشد و هم کیفیت ترجمه تخصصی خوبی داشته باشد. ژورنالهای تخصصی و معتبر از لحاظ اعتبار مقالاتی را پذیرش می کنند که هم دارای عنوان ناب باشد و محتوای نابی داشته باشد مرحله داوری ژورنالها کاملا تخصصی می باشد. انتخاب ژورنال برای سابمیت مقاله کمی دشوار است زیرا مجلات فقط مقالاتی را پذیرش می کنند که در اسکوپ و زمینه نگارشی مرتبطی باشد و همچنین از لحاظ کیفیت و سطح اعتبار مرتبط با مقاله باشد. مراحل سابمیت مقاله به ژورنالهای داخلی و خارجی به ترتیب زیر می باشد:

  • ترجمه تخصصی
  • ویرایش دستور زبانی و نگارشی مقاله
  • نگارش کاورلتر
  • اعتبار سنجی مقاله
  • انتخاب ژورنال متناسب برای مقاله
  • سابمیت مقاله
  • انتظار برای نتیجه داوری
  • پذیرش مقاله, ریجکت مقاله, نیاز به بررسی دارد.
  • در صورت پذیرش باید galley proofs انجام شود و سپس مقاله سابمیت گردد.

هزینه های نگارش و چاپ مقاله isi

هزینه های ارائه مقاله در ژورنالهای معتبر isi شامل موارد زیر میباشند. هزینه نگارش, هزینه ترجمه, هزینه آماده سازی مقاله, هزینه سابمیت و چاپ :

اطلاعات دقیق در مورد نحوه نگارش و خدمات و چاپ مقالات در دسترس نمیباشد و هزینه ها کاملا وابسته به کیفیت ژورنال و خدمات میباشد. برای نگارش مقاله اغلب هزینه های آزمایشگاه و … در نظر گرفته میشود زیرا ارائه نگارش مقاله به فردی غیر از نویسنده اصلی کاملا غیر اخلاقی میباشد و نمیتوانید از هیچ فردی برای نگارش مقاله isi کمک بخواهید. هزینه نگارش مقاله اغلب شامل هزینه هایی از جمله گرد آوری منابع و مقالات میباشد و یا هزینه های کار در آزمایشگاهها و … میباشد. بعد از نگارش مقاله را میتوانید به مترجمین متخصص برای ترجمه تحویل دهید به غیر از نگارش برای تمامی موارد میتوانید از افراد با تجربه و با سابقه کمک بگیرید.

تصویر

تحویل مقاله به یک مترجم متخصص بعد از اتمام نگارش یکی از مراحل چاپ مقاله میباشد. میتوانید از مترجمین متخصص و با سابقه برای ترجمه مقاله isi کمک بگیرید زیرا این مقالات با توجه به اعتبار بسیار بالایی که دارند کاملا تخصصی میباشند و باید با کیفیت بسیار بالایی ترجمه شوند. ترجمه مقالات isi باید کاملا تخصصی منسجم و با کلمات بسیار کاربرید انجام شود. هزینه ترجمه مطلقا ارتباطی با تعداد صفحات ندارد و کاملا با تعداد کلمات محاسبه میگردد و هر 250 کلمه تخصصی یک صفحه محسوب میشوند. هزینه و زمان ترجمه باید توسط کارشناس متخصص محاسبه و ارائه گردد.

بعد از ترجمه باید برای ویرایش دستور زبانی و محتوایی مقالات از افراد متخصص و حرفه ای کمک بخواهید که بتواند محتوای مقاله را بررسی کند. هزینه ویرستاری نیز وابسته به ایرادات موجود در متن دارد و از طرفی بعد از ویرایش مقاله باید پارافریز و رفع سرقت علمی شود. رفع سرقت علمی از مقالات زمان چندان طولانی لازم ندارد و کارشناس متخصص میتواند هر چه سریعتر پارافریز و رفع سرقت علمی از مقالات را انجام دهد.

بعد از اینکه احساس کردید مقاله از لحاظ سطح کیفی ترجمه و محتوای علمی آماده سابمیت به مجله میباشد میتوانید ژورنال مناسب را انتخاب کنید. هزینه اصلی چاپ مقاله هزینه ای است که ژورنال از نویسنده دریافت خواهد کرد. این هزینه وابسته به ژورنال میباشد و البته قابل ذکر است که در ژورنالهای خارجی مانند isi این هزینه به دلار میباشد و باید به صورت دلاری از نویسنده دریافت شود که این هزینه در زمانهای متفاوت کاملا متغیر میباشد.

هزینه چاپ مقاله را باید حین سابمیت مقاله واریز نمایید. اما به جز هزینه اصلی چاپ مقاله که هزینه سابمیت میباشد هزینه مراحل آماده سازی مقاله نیز جز هزینه های چاپ مقاله isi به حساب می آید. مجموع هزینه های ترجمه ویرایش و پارافریز و سابمیت و چاپ جز هزینه های چاپ مقاله محسوب میشود. از این رو نویسنده باید باید با انتخاب ژورنال مناسب و انتخاب مترجم هزینه های کلی نگارش را برآورد نماید.

در حالت کلی ژورنالهای isi جر ژورنالهای پر هزینه میباشد و باتوجه به اعتبار و امتیاز بسیار بالایی که دارند نویسنده باید تمام تلاش خود را در راستای ارائه مقاله با کیفیت انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *