مقاله نویسی

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

مقاله نویسی از جمله مهارت هایی است که افراد تحصیل کرده دانشگاهی باید در خصوص نگارش و چاپ آن اطلاع کافی داشته باشند. ما در این مطلب شما را با نحوه نگارش و چاپ مقالات isi رشته کامپیوتر آشنا خواهیم کرد.

در دنیایی زندگی می کنیم که هر روز خبر یک فناوری جدید به گوش می رسد و کامپیوترها با سرعتی چشم گیر در حال توسعه و پیشرفت هستند. در فصل مشترک فناوری و نوآوری، مهندسی کامپیوتر (Computer Engineering) قرار دارد که یکی از پرطرفدارترین زمینه های تحصیلی و شغلی است.؛چرا که دانش آموختگان این رشته با داشتن پایه تئوری قوی، همچنین با ابداع روش های جدید و پیاده سازی برنامه های کاربردی مختلف، می توانند کمک بسیاری به بخش های گوناگون صنعت بکنند. رشته علوم کامپیوتر را می توان ارتباط دهنده دو علم کامپیوتر و ریاضیات دانست. مفهوم کلی علوم کامپیوتر مطالعه نظام مند ساختار، نحوه عملکرد الگوریتم ها، ساختار سیستم های کامپیوتری، مدیریت سیستم های اطلاعاتی و انجام عملیات محاسباتی ریاضی است.

مدار کامپیوتر

نگارش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته کامپیوتر اغلب کسانی هستند که نیازمند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر هستند. اغلب این دانشجویان هم در زمان تحصیل و هم پس از فارغ التحصیلی برای ادامه تحصیل و یا به دست آوردن موقعیت تحقیقاتی در ایران و کشورهای اروپایی یا آمریکا باید رزومه پرباری داشته باشند. رزومه خوب که توجه دانشگاه ها و موسسات برتر را به خود جلب کند جز با داشتن مقالات ISI مرتبط فراهم نمی شود. نوشتن مقالات علمی به خصوص مقالات ISI در سطح بین المللی کار آسانی نیست و نیازمند تحقیق و پژوهش بسیار است؛ البته تحقیق و پژوهشی که کیفیت مطلوب را داشته باشد. به همین دلیل است که دانشجویان باید پیش از آغاز کار با مراحل آن به خوبی آشنا شوند تا در زمانی سریعتر و بدون اتلاف وقت پژوهش خود را انجام دهند.

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

رشته کامپیوتر در مقطع ارشد و دکتری، گرایش های مختلفی همچون، نرم افزار، هوش مصنوعی، سخت افزار، تجارت الکترونیک، شبکه، امنیت و … دارد. هر کدام از این شاخه ها نیز از موضوعات متنوع و به روزی تشکیل شده اند. بهتر است موضوع انتخابی برای نوشتن مقاله ISI نه تنها موضوع جدید و تازه ای در دنیا باشد بلکه مرتبط با فعالیت های علمی و پژوهشی پیشین فرد باشد. این کار به قدرتمندتر کردن رزومه کمک زیادی می کند. برای آگاهی از موضوعات جدید بهتر است سری به مقالات یکی دو سال اخیر بزنید. فراموش نکنید که رشته کامپیوتر جز رشته هایی به شمار می رود که پس از 5 سال دگرگونی و قدیمی شدن موضوعات علمی در آن امری طبیعی است. به همین دلیل نباید سراغ موضوعات 4-5 سال گذشته بروید.

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

یکی از راه های متداول دانشجویان برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر، استخراج مقاله از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری است. دانشجویانی که زمان زیای صرف تحقیق و پژوهش برای انجام پایان نامه کامپیوتر کرده اند حالا می توانند در فرصتی کوتاه تر مقاله ISI از پایان نامه خود استخراج کنند. فراموش نکنید برای اینکه بتوانید مقاله قابل قبولی ارائه دهید باید پایان نامه خود را با کیفیتی مطلوب و کاملا مرتبط با موضوعات روز دنیا انجام دهید، در غیر این صورت شانس زیادی برای این کار نخواهید داشت.

نگارش مقاله ISI مهندسی کامپیوتر

پس از انتخاب موضوع جدید و کاربردی نوبت به نگارش مقاله ISI کامپیوتر می رسد. نوشتن مقاله ISI چارچوب مشخصی دارد که باید آن را رعایت کنید در غیر این صورت شانسی برای پذیرش مقاله نخواهید داشت. بیشتر پژوهشگران ابتدا مقاله خود را به فارسی می نویسند و بعد سراغ ترجمه می روند. بازخوانی مقاله نوشته شوده توسط اساتید و یا دانشجویان مقاطع بالاتر کمک میکند پیش از ارسال مقاله از نظرات دیگران آگاه شوید و ایرادات احتمالی را برطرف کنید و مقاله را به حد کیفی قابل قبولی برسانید. البته فراموش نکنید بازخوانی مقاله ISI باید توسط افراد مطمئن انجام شود تا احتمال سرقت علمی وجود نداشته باشد.

ترجمه مقاله ISI رشته کامپیوتر

برخی از پژوهشگران با تسلطی که به زبان انگلیسی دارند مقاله خود را از ابتدا به انگلیسی می نویسند اما عمده پژوهشگران ایرانی ترجیح میدهند نگارش مقاله به فارسی باشد و سپس به ترجمه مقاله بپردازند. زیرا در این شرایط اصلاح و بازبینی مقاله ساده تر و در دسترس تر است و امکان خطا کمتر می شود. پس از تکمیل اصلاحات مقاله گاهی توسط خود شخص به انگلیسی ترجمه می شود و گاهی توسط مترجان سطح بالا برگردان انگلیسی انجام می شود. به خاطر داشته باشید مترجمی که انتخاب می کنید باید با اصطاحات علمی و همینطور تخصصی رشته کامپیوتر آشنا باشد تا بتواند بازگردانی قابل قبولی از پژوهش علمی شما انجام دهد. از طرف دیگر، پس از ترجمه نیز بازخوانی و اصلاح موارد اشتباه احتمالی (که حاصل عدم تسلط مترجم روی موضوع شما است) از ضروریات است. البته این موضوع کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

مهندس کامپیوتر

جستجوی ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب برای چاپ مقاله اگرچه کار دشواری است اما کمک گرفتن با افراد آگاه و مشاوران کار آزموده آن را تسهیل می کند. اطمینان از پذیرش و چاپ مقاله اگرچه هیچ وقت تضمینی نیست اما ذهنیت ژورنال ها و داوران آنها از دانشگاه ها و اساتید مختلف و پیش زمینه فکری آنها تسهیلگر این راه است. به همین خاطر خوب است تحقیق کنید و بدانید اساتید و هم رشته ای های شما در کدام ژورنال ها مقالات خود را چاپ می کنند. با کمی پرس وجوی ساده چند قدم جلو می روید. کمک گرفتن از موسسه ها برای پذیرش مقاله ISI هم بسیار به شما کمک میکند. البته فراموش نکنید که نباید فریب موسسات تقلبی را که تضمین 100 درصدی را بهانه ای برای جلب توجه شما می کنند، بخورید.

پذیرش و چاپ مقاله ISI رشته کامپیوتر

پس از انجام تمامی مراحل قبل، حالا مرحله نهایی فرا می رسد، پس از نگارش، نوبت پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی کامپیوتر در ژورنال معتبر است. هر ژورنالی مراحل مربوط به خود را دارد و باید از طریق سایت آن مرحله به مرحله اقدام کنید. اگر آشنایی با روند کار ژورنال ها ندارید توصیه می کنیم از افراد آشنا یا موسسات معتبر کمک بگیرید تا خیالتان هم بابت پرداخت ارزی و هم فرآیند کار کاملا آسوده باشد و در سریعترین زمان ممکن کار خود را به پایان برسانید.

اهمیت مقاله ISI برای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارجی

می دانیم ارائه مقاله ISI مهندسی کامپیوتر برای ادامه تحصیل دانشجویان مقطع ارشد و دکتری این رشته، در دانشگاه های خارج از ایران ضروری است. تقریبا بعید است که دانشگاهی بدون داشتن مقاله اجازه تحصیل در مقطع دکتری یا پست دکتری را بدهد. البته برای مقطع کارشناسی ارشد اغلب نیازی به ارائه مقاله نیست اما اگر برای پذیرش این مقطع نیز مقاله ارائه کنید قطعا می توانید از دانشگاه های بهتری پذیرش بگیرید یا اینکه شانس شما برای دریافت بورسیه تحصیلی افزایش خواهد یافت. ضمن اینکه رزومه بهتری خواهید داشت و شانس شما برای ورود به بخش های تحقیقاتی و یا شرکت های بزرگ در بازار کار افزایش خواهد یافت.

مشارکت در چاپ مقاله ISI کامپیوتر

یکی از رشته های جذاب برای دانشجویان برای چاپ مقاله ISI مشارکتی کامپیوتر است. گستردگی موضوعات رشته کامپیوتر و همچنین دانشجویان و علاقه مندان آن، اغلب با همکاری هم تحقیقات و پژوهش های مورد نیاز مقاله ISI کامپیوتر را انجام می دهند. دانشجویان با چاپ مقاله مشارکتی عمران نه تنها با همکاری هم زمان انجام تحقیق را کوتاه می کنند بلکه بر کیفیت آن نیز می افزایند.

از طرف دیگر چاپ مقاله ISI مشارکتی مهندسی کامپیوتر به دانشجویان علاقه مند به چاپ مقاله، کمک می کند تا به هزینه ای کمتر اقدام به پذیرش مقاله کنند. حتما می دانید که نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI کامپیوتر هزینه های زیادی دارد. با چاپ مشارکتی مقاله کامپیوتر، تمامی هزینه ها بین اعضای گروه تقسیم می شود و هرکدام سهم کمتری می پردازند.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *