پایان نامه نویسی مقاله نویسی

نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی

نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی

نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی

در این مقاله ساعدنیوز می خواهد درباره نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی با شما صحبت کند.

مقاله خود را نوشته و قدم بزرگی از راه داشتن مقاله را برداشته اید. اما نوبت به مرحله مهم دیگری می رسد. اینکه بتوانید مقاله خود رابا موفقیت و به درستی به دست مجله مورد نظر برسانید. برای این کار باید بدانید که چگونه مقاله خود را به مجلات ارسال کنید. در مقاله گذشته با نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی آشنا شدید.

نحوه ارسال مقاله به مجلات داخلی 

در ایران بسته به اعتبار علمی و نوع مجله ای که می خواهید مقاله شما در آن چاپ بشود نوع ارسالتان می تواند متفاوت باشد. شیوه سنتی ارسال مقاله از طریق پست می باشد. در این شیوه باید 3 تا 5 نسخه از مقاله خود را در کاغذهای با جنس خوب پرینت بگیرید و آن ها را به همراه سی دی حاوی نمودارها، شکل ها و جدول ها به آدرس پستی مجله ارسال کنید. باید نامه همراهی نیز تنظیم کرده و در موارد ارسالی به مجله اضافه کنید. سعی کنید که با پست های سریع و پیشتاز این ارسال را انجام دهید و رسید پستی را همراه خود تا پایان مراحل ارسال و چاپ مقاله نگه دارید.

 امرزوه به دلیل سرعت و امنیت فایل های الکترونیکی، مجلات از شما می خواهند که داده ها و مقاله خود را در قالب پی دی اف و یا Word  از طریق الکترونیکی برای آن ها ارسال کنید. اگر مجله مورد نظر به سیستم ارسال آنلاین مجهز باشد میتوانید بادنبال کردن مسیر ارسال آنلاین، مقاله خود را به مجله مورد نظر بفرستید. در وب سایت مجله گزینه ای برای وارد شدن به مراحل ارسال آنلاین دارید و با پرکردن فیلدهای خواسته از شما مقاله به مجله فرستاده می شود.

مجلاتی که هنوز از سیستم آنلاین استفاده نمی کنند ممکن است در وب سایت خود به صورت جداگانه مسیری را برای فرستادن مقاله تعیین کرده باشند. در این حالت باید دستورالعمل ارسال را دقیق بخوانید و بر اساس آن اقدام به ارسال مقاله خود کنید.

بعضی دیگر از مجلات دستورالعملی در قسمت راهنمای نویسندگان برای شما می آوردن و شما مقاله را  باید بر اساس آن تنظیم کرده و به همراه داده ها، جداول، شکل ها و نمودارها و به همراه نامه همراه به پست الکترونیکی سردبیر ارسال کنید. این شکل از ارسال مشابه شیوه پست کردن است با این تفاوت که از طریق ایمیل و الکترونیکی انجام می شود.

پس از ارسال کردن مقاله به مجله، نامه ای ازطرف سردبیر مجله به پست الکترونیکی شمابه عنوان نویسنده اصلی و مسئول، ارسال می شود که نامه اعلام وصول نام دارد و با آن مجله به شما اعلام می کند که مقاله شما را دریافت کرده و در حال بررسی صلاحبت آن برای چاپ در مجله است. در این حالت ممکن است کدی به شما برای پیگیری های بعدی  نیزداده شود که ازطریق آن بتوانید پیگیر روند چاپ مقاله خود باشید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *