مقاله نویسی

نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی

نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی

نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی

در متن حاضر ساعدنیوز در مورد نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی صحبت خواهد کرد و سعی میکند که این مطلب برای شما روشن تر شود.

مقاله خود را با رعایت تمامی اصول نوشتن مقاله علمی مجله ای که میخواهید مقاله در آن چاپ شود  نوشته اید و آماده اید که آن را برای مجله مورد نظر ارسال کنید اما این کار چگونه خواهد بود و به چه شیوه ای باید ارسال را انجام دهید؟ ساعدنیوز در متن حاضر در مورد نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی صحبت خواهد کرد و سعی میکند که این مطلب برای شما روشن تر شود.

نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی چگونه است؟

ابتدا یادتان باشد که اصول خواسته شده مجلات را باید در نوشتن ساختار مقاله خود رعایت کرده باشید زیرا اگر این موارد رعایت نشده باشد و مقاله شما ازکیفیت لازم برخوردار نباشداحتمال رد شدن آن توسط مجله وجود دارد.

اما نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی می تواند به سه شیوه گوناگون باشد. سیستم آنلاین، سایت مجله و ایمیل به سردبیر 3 شیوه و متد رایج ارسال مقالات هستند. دریافت مقالات به شیوه پستی دیگر کمتر انجام می شود و امروزه به دلیل امنیت، سهولت و سرعت بیشتر، مجلات دریافت مقالات به شیوه الکترونیک و در قالب PDF و WORD  را ترجیح می دهند.

اگر مجله شما از طریق سیستم آنلاین دریافت می کند می توانید از این شیوه برای ارسال مقاله خود استفاده کنید. امرزوه بسیاری از مجلات ازاین شیوه دریافتی و ارسال مقاله استفاده می کنند. موسسه ای به نام  scholar one وظیفه دریافت مقاله و ارسال آن به مجله را برعهده گرفته و خدمات مرتبط را انجام می دهد. برای ارسال مقاله خود باید وارد سایت سیستم آنلاین شوید و مانند باز کردن ایمیل یک نام کاربری و رمزعبور برای شما تعریف می شود و می توانید مکاتبات و ارسال ها را از این طریق انجام دهید.

هر کدام از مجله ها در سایت اختصاصی خود روند ارسال را توضیح داده اند اما کلیات آن به این شیوه است که توضیح می دهیم. برای ارسال مقاله به وسیله سیستم آنلاین ابتدا گزینه Submit a New Manuscript را انتخاب کنید. سپس شش مرحله باید برای ارسال خود بگذرانید.

مرحله اول باید عنوان مقاله و چکیده پر شوند. معمولا مجلات چکیده را به صورت جدا جدا و ساختاریافته می خواهند. مرحله دوم نوشتن نام نویسندگان است. یادتان باشد که همه اطلاعات به نویسنده مسئول یا Corresponding Author فرستاده می شود و اگر شما این نویسنده را تعریف نکرده باشید، نمی توانید مراحل بعد را انجام دهید. مرحله سوم چند تعهد نامه و گزینه باید تایید و تکمیل شود. مرحله چهارم Cover Letter باید پر شود. مرحله پنجم باید نمودارها، جداول، شکل ها و مقاله خود را بارگذاری کنید. مرحله ششم و مرحله نهایی بعد از نشان دادن اطلاعات پر شده توسط شما در قالب پی دی اف و یا Html، گزینه Submit قرار دارد که با زدن آن اطلاعات به مجله مورد نظر ارسال می شود.

برخی از مجلات در سایت خود و به شیوه های جداگانه اطلاعات را دریافت می کنند. در وب سایت این نوع مجلات گذاره ای وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعات و فایل مقاله خود را ارسال کنید. در این نوع از ارسال شیوه و نحوه پر کردن اطلاعات و ارسال فایل به خود مجله بستگی دارد و باید بر اساس دستورالعمل خود وب سایت مجله این کار تکمیل شود.

برخی دیگر مجلات هم از شما می خواهند بر اساس دستورالعملی که برایتان شرح داده اند در کنار نامه ای همراه به پست الکترونیک سردبیر ارسال کنید. متن پست الکترونیکی شما همان نامه ای است که نوشته اید و مقاله و سایر داده ها همراه آن ارسال می شود.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *