تفاوت هودی و سویشرت

سویشرت و هودی یکی از لباس های جذاب و البته با تاریخچه بسیار قدیمی هستند که بهتر است یک ست از آن را در کمد لباس هایتان داشته باشید. چه در سالن ورزشی، چه در تعطیلات آخر هفته، یا فقط برای ظاهر شیک و مد روز، هودی و سویشرت می‌تواند انتخاب زیبایی باشد که البته تنوع طرح‌های آن باعث می‌شود برای هر سلیقه و هر مکان بتوان هودی مناسب را به تن کرد.

در حقیقت، کاربرد هودی فقط برای سالن ورزش نیست. زیبایی و تنوع هودی‌ها باعث می‌شود یکی از گزینه‌های فصل‌های سرد برای پباده‌روی روزانه نیز باشند. هودی و سویشرت‌ها از لحاظ نوع پوشیدن به چند نوع تقسیم می‌شوند :

  1. کلاه دار و بدون زیپ و دکمه
  2. سویشرت های زیپ دار
  3. هودی دکمه دار

 در اصل فرق بین هودی و سویشرت به کلاه دار بودن آن است. کلمه هودی ریشه ژرمن دارد که برمی‌گردد به قرن پنجم میلادی و این واژه معنی کلاه است. هودی دارای کلاه است و سویشرت کلاه ندارد. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه است. معمولا هودی را به تنهایی می‌توان پوشید. طرفداران هودی معمولا دوست دارند یک یا چند سایز بزرگتر خرید کنند که این قضیه نیز به خوانندگان رپ برمی‌گردد که این استایل را مد کردند.

راحتی استفاده از هودی و سویشرت به محبوبیت آن افزوده به‌طوری که استفاده آن در بیرون از خانه مانند لباس‌های راحت خانه (لباس خواب) راحت است به‌طوریکه شما می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را از تن‌تان بیرون بیاورید و یا بپوشید.
ست کردن هودی هم با دیگر لباس‌ها بواسطه رنگ‌های روشن و سایز بزرگ آنها خیلی سخت نیست و با اکثر لباس‌های اسپورت و شلوارهای جین به‌سادگی ست می‌شوند. اگر با هودی از کفش‌های اسپورت هم استفاده کنید ظاهر شما را خیلی جذاب‌تر و هماهنگ‌تر نشان می‌دهد.

در زیر چند مدل از شیک‌ترین و پرطرفدارترین هودی‌ برای سلیقه‌های مختلف را به شما معرفی شده است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *