تحلیل داده های آماری

اکسپت و چاپ فوری مقاله isi

اکسپت و چاپ فوری مقاله isi

پذیرش اکسپت و چاپ فوری مقاله isi

مجلات ISI جز دسته پرطرفدار مجلات هستند و اعتبار علمی بسیار بالایی دارند از این رو چاپ مقاله در این مجلات از اهمیت بالایی برخوردار است. چاپ مقاله در مجلات ISI کاملا تضمینی میباشد و میتوانید به راحتی مقاله خود را به مجلات ISI سابمیت کنید و فوری پذیرش بگیرید.

ISI چیست؟

ای اس ای نام موسسه و سازمانی ست برای اعتبار سنجی مقالات علمی ، و باتوجه به این که این مجموعه به صورت تخصصی روی این موضوع کار می کن ، به همین دلیل آی اس ای معیاری شده است برای بررسی اعتبار یک مقاله علمی، همان طور که وزن را با کیلوگرم اندازه گیزی می کنند و کیلوگرم یک واحد سنجش برای وزن است، مقالات هم واحد های اندازه گیری و اعتبار سنجی برای خودشان دارند که آی اس آی یکی از معیارهای سنجش مقاله در سطح جهانی است.

مؤسسه ISI خدمات مربوط به پایگاه های داده، فهرست کتاب ها و مقالات را ارائه می دهد. به طور اختصاصی این خدمات نمایه سازی نقل قول ها و تحلیل آنها است که توسط خود گارفیلد پایه گذاری شده است، این خدمات شامل نگهداری داده ها و نقل قول های مقالات هزاران نشریه دانشگاهی است. این خدمات از طریق سرویس پایگاه دادهISI’s Web of Knowledge در دسترس است، این پایگاه داده به پژوهشگران این امکان را می دهد که بداند کدام مقاله ها بیشتر مورد ارجاع قرار گرفته و چه مقالاتی از این مقاله مطلبی را نقل قول کرده اند.

آی اِس آی، سالانه گزارشی را تحت عنوان گزارش استنادی مجلات علمی را که با سرواژه جِی سی آر (Journal Citation Reports)‏ معروف است ارائه می کند که در آن مجلات نمایه شده در بانک اطلاعاتی خود را بر اساس شاخصی با عنوان ضریب تاثیرگذاری رتبه بندی می کند. در حال حاضر ضریب تاثیرگذاری یکی از شاخص های اصلی برای اعتبار علمی مجلات علمی محسوب می شود.

تصویر

انواع مقالات isi را می شناسید؟

نکته مهمی درباره مقالات isi وجود دارد که باید بدانید. به طور کلی، به تمام ژورنال هایی که در پایگاه موسسه تامسون رویترز نمایه می شوند، isi می گویند. اما نمایه ها به دو دسته بندی تقسیم می شوند:

  • مجلات isi که دارای ضریب تاثیر یا ایمپکت فکتور (impact factor) هستند و به آنها jcr گفته می شود؛
  • مجلات isi-listed که فاقد ضریب تاثیر هستند.

با توجه به اینکه نویسنده فرصت محدودی دارد و میخواهد هر چه سریعتر مقاله خود را به مجله سابمیت کند و پذیرش بگیرد لازم است اقدام به چاپ مقاله در مجلات ISI بدون ایمپکت کند که داروی سریع تر و تضمینی دارند.

سه تفاوت مهم و عمده ای دو نوع مجلات عبارتند از:

  • پذیرش مقاله در مجلات ISI بدون ایمپکت تضمینی میباشد. اما مجلات دارای ایمپکت JCR پذیرش تضمینی ندارند.
  • پذیرش مقاله در مجلات ISI سریعتر از پذیرش مقاله در مجلات JCR میباشد و مجلات ISI داوری بسیار سریع تری دارند.
  • پذیرش مقاله در مجلات دارای ایمپکت JCR تضمینی نمیباشد اما پذیرش مقاله در مجلات بدون ایمپکت ISI تضمینی است.

امتیازات چاپ و پذیرش مقاله ISI

پذیرش و چاپ مقاله ISI در مجلات و ژورنال های علمی داخلی و خارجی می تواند امتیازات فراوانی برای نویسنده یا نویسندگان مقاله داشته می باشد برخی از این امتیازات شامل:

  1. کسب دو نمره پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  2. تقویت بخش پژوهشی رزومه علمی جهت مصاحبه دکتری
  3. تقویت رزومه علمی جهت استخدام شغلی
  4. تقویت رزومه علمی جهت پذیرش و اپلای دانشگاه های خارجی
  5. ارتقای مرتبه و پایه اعضا هیئت علمی دانشگاه ها
  6. ارتقا مرتبه شغلی برای بسیازی از مشاغل دولتی و خصوصی
  7. پیش نیاز برای دفاع پایان نامه دکتری
تصویر

نحوه نگارش مقاله ISI

هر مقاله ISI ساختار و چهارچوب استانداردی دارد که باید طبق استاندارد مشخص شده پیش برود و باید سعی کنید دستورالعمل نگارش مقاله را با دقت رعایت فرمایید باتوجه به داوری کاملا سختگیرانه ای که این مجلات دارند ممکن است مقاله به دلیل عدم اعتبار علمی ریجکت گردد:

  1. عنوان
  2. مولف یا مولفان با ذکر موسسه وابسته
  3. چکیده
  4. کلیدواژه ها
  5. مقدمه
  6. روش تحقیق
  7. نتایج
  8. بحث و نتیجه گیری
  9. منابع

ویژگی های مقاله isi چیست؟

برای نگارش مقاله ای که از سوی ژورنال علمی معتبری پذیرفته شود، نیاز به رعایت نکاتی وجود دارد. پس اگر می خواهید مقاله عملی تان از سوی مجله ای isi پذیرش شود باید به نکات زیر دقت کنید:

  • انتخاب موضوع قابل اعتنا و مهم
  • نگارش درست و اصولی مقاله
  • پرداخت درست به عناوین مقاله و داشتن نوآوری در مطرح کردن موضوع
  • داشتن نتایج و جمع بندی های مناسب
  • استفاده از منابع معتبر و استناددهی صحیح به آنها
  • رعایت نکات مرتبط با ارسال مقاله به مجله موردنظر

فرآیند چاپ مقاله در مجلات ISI

برای چاپ یک مقاله در مجلات علمی پژوهشی باید ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید مقاله را در مجلات داخلی چاپ کنید یا خارجی بعد از اینکه تصمیم گرفتید سپس باید مراحل چاپ را آغاز نمایید. مراحل چاپ مقاله به ترتیب زیر میباشد:

  • ترجمه تخصصی(برای پذیرش مقاله به مجلات خارجی)
  • ویرایش فنی ادبی مقاله رفع هر گونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقالات
  • انتخاب ژورنال معتبر برای مقاله متناسب با زمینه نگارشی مقاله و سطح علمی مقاله
  • ویرایش و فرمت بندی مقاله و تبدیل ساختار مقاله به ساختار و فرمت تعیین شده از طرف مجله
  • سابمیت مقاله به مجله مورد نظر

انتظار برای نتیجه داوری مقاله که نتیجه داوری مقالات در این نوع مجلات سه حالت می تواند داشته باشد:

  • مقاله پذیرفته شود.
  • مقاله ریجکت شود.
  • مقاله نیاز به بررسی و بازبینی داشته باشد.

نکته: مراحل چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی کاملا یکسان می باشد تنها تفاوتی که دارند در این موضوع می باشد که می توانید مقالات داخلی را بدون ترجمه سابمیت کنید ولی مقالات خارجی باید ابتدا به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند و سپس سابمیت شوند.

قبل از انتخاب مجله و سابمیت مقاله بهتر است مجله را اعتبار سنجی کنید و از اعتبار علمی آن مطلع شوید. برای اعتبار سنجی مجلات علمی خود میتوانید با در اختیار داشتن ISSN یا عنوان مجله از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

عموماً، ۲ تا ۶ داور برای داوری همتا برگزیده می شوند. داوران در حیطه تخصصی که مقاله مربوط به آن است متخصص هستند. مجلات معمولاً گروه متخصصینی از داوران را در حیطه علاقمندی ها و اسکوپ مجله گردآوری نموده اند.

ادیتورها برحسب محتوای مقاله، در انتخاب مجلات حساسیت به خرج می دهند تا بتوانند عدالت را در حق مولفین مقاله رعایت کنند. برای مثال، اگر یک مقاله از نظر فنی در سطح بالایی باشد یا مربوط به چند حیطه مختلف باشد، فرآیند داوری چنین مقالاتی طولانی تر می گردد تا داوران مختلفی آن را بررسی کنند.

بررسی و اعتبار سنجی مجلات ISI

معمولاً ادیتورها مقاله ارسال شده را با سه سوال ارزیابی می کنند:

  • آیا مقاله متناسب با اسکوپ و هدف مجله و حیطه های مورد علاقه آن هست یا خیر؟
  • آیا مقاله کمترین میزان مورد قبول برای پذیرش را دارد یا خیر؟ آیا محتوا و نحوه نگارش آن و سبک نوشتاری آن به حد کافی خوب است؟
  • آیا مقاله دستورالعمل ذکر شده برای مولفان را رعایت نموده است؟
تصویر

چاپ فوری مقاله در مجلات ISI

برای دانشجویانی که اقدام به نگارش و چاپ مقاله کرده اند زمان حکم مرگ و زندگی دارد و چنانچه تا زمان مقرر نتوانند پذیرش مقاله خود را از مجله بگیرند امتیاز بسیاری از دست خواهند داد از این رو نسبت به زمان پذیرش مقاله حساسیت بسیاری دارند و سعی دارند هر چه سریعتر حاصل تحقیقات خود را در مجلات معتبر منتشر کنند. شرط اخذ پذیرش فوری از مجلات داشتن یک مقاله علمی و کاملا قوی میباشد و نویسنده باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا مقاله خود را هر چه سریعتر در مجلات معتبر منتشر سازد. برای اینکه مقاله شما هرچه سریعتر روند داوری را طی کند و در ژورنال مد نظرتان پذیرفته شود لازم است کیفیت محتوای آن بسیار بالا باشد و با کیفیت خوبی ترجمه شود. هرچقدر کیفیت محتوا و نحوه عملکرد شما خوب باشد سریعا موفق به اخذ پذیرش مقاله خواهید شد.

البته برای چاپ تضمینی مقاله خود میتوانید از موسسات معتبر علمی که در زمینه خدمات دانشگاهی فعالیت دارند و سابقه موفقی در این زمینه دارند همکاری بگیرید. موسسات معتبر با توجه به تجربه و سابقه همکاری که با مجلات معتبر دارند میتوانند روند داوری را تسریع بخشند و هرچه سریعتر برای مقاله شما پذیرش بگیرند. برای چاپ فوری مقاله در مجلات ISI با هزینه بسیار پایین هم اکنون میتوانید با کارشناسان مجرب و متخصص موسسه آذرگان در ارتباط باشید تا کلیه خدمات چاپ مقاله سریعا و به صورت تضمینی پیش ببرند.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *