مقاله نویسی، پایان نامه نویسی

چند توصیه مهم به دانشجویان دوره ها کارشناسی ارشد و دکتری

🌐🌐🌐
اگر دانشجوی دوره ارشد یا دکتری هستید.  یا اینکه تصمیم دارید در این مقاطع  ادامه تحصیل دهید، به نکات زیر توجه کنید.
لذت و تفاوت این دوره بییشتر در کارعلمی و پژوهشی است.

در این سطح فرد باید از سطح دانش بالاتر برود و در سطح ترکیب و ارزشیابی کار کند. پس در این مقاطع کار علمی و پژوهشی است که،نمود پیدا می کند.
اگر کسی در این مقاطع کار پژوهشی ا را خودش انجام ندهد، فقط وقت خود و منابع ملی را هدر داده است!

کار پژوهش و علمی در مقاله نویسی و پایان نامه نوبسی نمود پیدا می کند.

سعی کنید حتما کار پایان نامه را خودتان انجام دهید!

لازم است در انتخاب استاد راهنما خیلی دقت کنید.

از استاد راهنما و مشاور کمک بگیرید. مرتب از آن ها سوال بپرسید. آن ها موظف اند به سوال شما جواب دهند. و شما را راهنمایی کنند، چون برای این کار حقوق می گیرند!

تنها بخشی که شاید نتوانید در پایان نامه و مقاله نویسی خودتان انجام دهید، تحلیل آماری ( فصل ۴) است، این بخش بسیار تخصصی است و نیاز به تحلیلگر خبره دارد. اما هنگامی که تحلیل آماری مقالات و پایان نامه یا تحقیقات پژوهشی خود را به موسسات و اشخاص دیگری محول می کنید حتما به نکات زیر توجه کنید تا دچار مشکل جبران نشدنی نشوید:
1: حتما فایل داده های خود را کدبندی کنید و حتما از تحلیلگر بخواهید که از داده های خود شما استفاده کند! (داده سازی نکند).
2: فایل داده های نهایی و ویرایش شده را حتما از تحلیلگر خود دریافت نمایید.
3: خروجی های نرم افزارها را از تحلیلگر خود دریافت کرده و نتایج گزارش شده را با این خروجی ها چک نمایید.
4: بک آپ مدل و نرم افزارها را از تحلیلگر خود دریافت کنید و خودتان مدل را با چند کلیلک اجرا نمایید تا مطمئن شوید کار بدرستی انجام شده است.
این توصیه ها را واقعا جدی بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

هر ترم دانشگاهی تعداد قابل توجهی از پروژه هایی که انجام می دهیم توسط دانشجویانی سفارش داده می شوند که کارشان را نوشته اند ولی اساتید آنها بدلیل کپی کردن اعداد و ارقام بی پایه و اساس و تحویل آن بعنوان فصل4 ایراد گرفته اند. و زمانی که دانشجو به تحلیلگر خود رجوع کرده متاسفانه پاسخی دریافت نکرده اند.

این را بدانید که متاسفانه فارغ التحصیلان رشته های مختلف روی به تحلیل آماری آورده اند و مشکلات زیادی را برای دانشجویان ایجاد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *