تحلیل داده های آماری

چاپ مقاله در مجلات پابمد

چاپ مقاله در مجلات پابمد

چاپ مقاله در مجلات پابمد

ساعدنیوز: در مقاله حاضر ساعدنیوز قصد دارد تا در مورد چاپ مقاله در مجلات پابمد صحبت کند و ابعاد آن را روشن تر نماید.

امروزه بسیاری از فرهیختگان دانشگاهی و دانشجویان به خصوص دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به نوشتن و چاپ مقاله می کنند. 

برای چاپ مقاله می توان به مجلاتی که در پایگاه های معتبر نمایه شده اند رجوع نمود.

در کل چهار پایگاه به نمایه کردن مجلات مختلف مشغول هستند که مقالات علمی چاپ شده در مجلات این پایگاه ها از اعتبار و ارزش علمی بالایی در مجامع دانشگاهی و اکادمیک برخوردا هستند.

یکی از این پایگاه ها پابمد می باشد. ساعدنیوز در مقاله حاضر قصد دارد تا در مورد چاپ مقاله در مجلات پابمد صحبت کند و ابعاد آن را روشن تر نماید.

چاپ مقاله در مجلات پابمد

موسسه NCBI مجلات پابمد و مدلاین را ایندکس می کند. پایگاه پابمد یکی از معتبرترین پایگاه هایی است که به نمایه کردن مجلات معتبر علمی در زمینه پزشکی و زیست شناسی مشغول می باشد.

مقالات و نشریاتی که در این پایگاه علمی ایندکس شده اند از اعتبار علمی بالایی در سطح جهان و ایران برخوردار هستند و مقالات چاپ شده در این مجلات از ارزش بالای علمی برخوردار است.

مجلات پابمد به صورت کاملا رایگان برای تمامی پژوهشگران در زمینه های پزشکی و زیست شناسی در دسترس می باشد.

این پایگاه برای چاپ مقالات خود استانداردها و معیار های علمی بالایی را مد نظر قرار داده است که مقالات ارسالی بر مبنای این معیار های مورد سنجش و گزینش قرار می گیرند.

این کار نیز توسط داورانی که خود اهل فن و متخصص در زمینه موضوعی مقالات و مجلات هستند انجام می شود.

هر مقاله ارسالی به این مجلات توسط هیئت داوری مورد گزینش قرار می گیرد و پس از تایید شدن قابلیت و توانایی چاپ شدن را پیدا می کنند.

اما یک مقاله برای اینکه توانایی چاپ شدن در این مجلات و رسیدن به استانداردهای ژورنال های پابمد را داشته باشد باید دارای ساختاری علمی و منسجم باشد.

در گذشته و مقالات قبلی خود در مورد ساختار یک مقاله علمی پژوهشی صحبت کرده و با بخش های مختلف آن و مطالبی که در هر بخش باید به آن ذکر شود صحبت کردیم. هر مقاله علمی پژوهش خوب باید دارای بخش های عنوان، نام مولفین، چکیده، مقدمه، روش و شیوه تحقیق، نتیجه گیری ومنابع و مآخذ باشد و باید تمامی این بخش های با ساختاری یکپارچه و منظم تنظیم و نوشته شوند.

مقاله شما باید دارای متنی کاملا علمی و مستند باشد و باید برای تمامی مطالب آورده شده شواهد محکم علمی و معتبری داشته باشید و در مقاله آن ها را ذکر کنید.

همچنین مقالات علمی که در مجلات پابمد چاپ می شوند از ویژگی بارز تمامی مقالات علمی یعنی خلاصه بودن و پرهیز از زیادی گویی پیروی می کنند.

مطالب باید در عین کامل بودن و گویایی باید خلاصه باشد و به اصطلاح خودمانی تر لوپ مطلب را ادا کند.

در نهایت چاپ مقاله در مجلات پابمد می تواند کاری آسان باشد اگر قواعد و قوانین مقاله نویسی را رعایت کرده باشید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *