پایان نامه نویسی مقاله نویسی

چاپ تضمینی مقاله در مجلات JCR جی سی ار

چاپ تضمینی مقاله در مجلات JCR جی سی ار

چاپ تضمینی مقاله در مجلات JCR جی سی ار

با توجه به اینکه شرایط پذیرش مقاله در مجلات معتبر jcr کمی دشوار است و اغلب این مجلات پذیرش تضمینی مقاله ندارند باید مقاله با دقت و کیفیت و اعتبار بیشتری به مجلات سابمیت شود. تا نتیجه پذیرش به صورت قطعی شخص شود.

معرفی مجلات تامسون رویترز

تامسون رویترز یکی از بزرگ ترین پایگاه های مورد اعتماد در دنیا برای یافتن پاسخ انواع سوالات است. این شرکت به افراد متخصص کمک می کند تا تصمیمات قابل اطمینان تری را اتخاذ کنند و کسب و کارهای بهتری را راه اندازی کنند. بخشی از این شرکت به عنوان موسسه اطلاعات علمی تعریف شده است که اغلب از آن با عنوان آی اس آی یاد می شود. موسسه آی اس آی یا همان Institute for Scientific Information، موسسه ای برای سنجش مقالات و سایر مطالب علمی است که با معرفی مجلات مورد تایید خود به محققان و نویسندگان مقالات در رابطه با اعتبار سنجی مجلات کمک می کند. این موسسه در سال 1992 توسط موسسه تامسون خریداری شده است و امروزه با نام Thompson Scientific معروف است. این شرکت سالانه لیست مجلات تامسون رویترز را مورد ویرایش قرار می دهد و در اختیار مخاطبان می گذارد.

مجلات JCR چه مجلاتی هستند؟

جی سی آر یا همان Journal Citation Reports)JCR) نشریه سالانه ای از clarivate analytics است که توسط وب آف ساینس به وجود آمده است و از طریق مجموعه وب آف ساینس در دسترس است. جی سی آر اطلاعات آکادمیکی از علوم طبیعی و علوم اجتماعی را فراهم می کند و شامل ایمپکت فاکتور مجلات است. جی سی آر ابتدا توسط Science Citation Index منتشر می شد ولی امروزه به عنوان یک سرویس متمایز به کار خود ادامه می دهد.

جی سی آر یکی از پایگاه های داده ای است که سالانه لیستی از مجلات معتبر را با توجه به شاخص های خاص معرفی می کند. از این لیست مجلات می توان با نام مجلات isi نام برد.

اطلاعات ارائه شده توسط جی سی آر را می توان در 5 گروه زیر طبقه بندی کرد:

  • مجله هایی که بیش ترین تعداد استنادات در یک زمینه تخصصی خاص را شامل می شوند.
  • به روزترین مجلات در یک زمینه تخصصی
  • مجلات با بالاترین ایمپکت فاکتور در یک زمینه تخصصی
  • مقالات با بالاترین تعداد چاپ در یک زمینه تخصصی
  • اطلاعات دسته بندی موضوع به عنوان معیار سنجش
تصویر

تفاوت مجلات JCR با ISI

مجلات isi و jcr که هر دو توسط موسسه تامسون رویترز رو نمایی می شوند اما این مجلات تفاوت هایی با یکدیگر دارند که از عمده ترین تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چاپ تضمینی مقالات isi: اگر بخواهید یک مقاله در مجلات معتبر isi چاپ کنید بسیاری از موسسات را خواهید یافت که خدمات چاپ تضمینی مقاله در این مجلات را ارائه می دهند و شما می توانید مقاله ای که نوشته اید را ویرایش کنید و در این مجلات به صورت تضمینی چاپ کنید که البته کیفیت ترجمه و همچنین کیفیت مطالب نیز مهم است و در مرحله داوری مورد ارزیابی قرار می گیرد اما در صورت کیفیت بالا پذیرش آن تضمین می شود اما برای چاپ مقاله در مجلات jcr اگر موسسه ادعای چاپ تضمینی کرد در اعتبار مجله و ایمپکت فکتور بودن آن حتما شک داشته باشید چرا که مجلات دارای ضریب تاثیر پذیرش تضمینی ندارند و همه چیز بستگی به نظر داوران مجلات دارد و دانشجو فقط در صورتی می تواند انتظار پذیرش داشته باشد که واقعا مقاله هم از لحاظ سطح علمی و هم از لحاظ کیفیت ترجمه سطح بسیار بالایی داشته باشد.

پرداخت هزینه چاپ برای مجلات isi: همان طور که اطلاع دارید هزینه چاپ در مجلات isi در حین چاپ مقاله از نویسنده مقاله اخذ می گردد و نویسنده وظیفه دارد هزینه ویرایش و چاپ را به مجله واریز نماید که واریز هزینه ها به صورت دلاری انجام می پذیرد.اما برای چاپ مقاله در مجلات jcr نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد و دانشجو می تواند به صورت رایگان مقاله خود را در مجلات jcr چاپ کند.

open access بودن مجلات isi: اجازه دسترسی به مقالات یک مجله برحسب هزینه ای است که از نویسنده دریافت شده است مجلات برای تامین هزینه های خود نیاز به یک منبع مالی دارند و این منبع مالی در صورت وابسته بودن مجله به دانشگاه سازمان یا نهاد خاصی از طرف آنها پرداخت می شود اما در صورتی که مجله به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نمی باشد هزینه های خود را از طریق چاپ مقالات تامین می کند چون چاپ مقاله در مجلات isi به صورت پولی و با پرداخت هزینه می باشد و هزینه های لازم از خود نویسنده دریافت می شود به همین دلیل دسترسی به مقالات این مجله کاملا رایگان است و کاربران می تواند به صورت رایگان به این منابع استناد کنند اما چاپ مقاله در مجلات jcr چون به صورت رایگان می باشد و هزینه ای از نویسنده دریافت نمی شود به صورت رایگان در اختیار قرار نمی گیرد و نیاز به پرداخت هزینه دارد و فردی که بخواهد به این مقالات استناد کند ابتدا باید هزینه آنرا پرداخت کند.اصطلاحا به دسترسی به مقالات isi به صورت (open access) و دسترسی به مقالات jcr به صورت (close access) می باشد.

مراحل و شرایط چاپ مقاله در JCR

برای انتشار مقاله در مجلات jcr باید این نکته را مد نظر قرار دهید که پذیرش مقاله در هیچ یکی از مجلات دارای ایمپکت فکتور به صورت 100% تضمینی نمی باشد و و این مجلات هیچگاه با موسسات به صورت تضمین بالا همکاری نخواهند کرد و اگر موسسه ای این ادعا را داشت که تضمینی می تواند پذیرش مقاله شما را در مجلات جی سی آر اخذ نماید به معتبر نبودن مجله شک کنید. توصیه می کنیم چنانچه موسسه ای ادعای تضمین پذیرش مقاله در مجلات jcr را داشته باشد قبل از اینکه مقاله خود را در اختیار آنها قرار دهید ابتدا عنوان و issn مجله را دریافت کنید و از طریق آدرس سایتهای زیر مجله را اعتبار سنجی کنید. انتشار مقاله در مجلاتی که نمایه jcr را نداشته باشند و یا در طول زمان طولانی از اعتبار ساقط شده باشند هیچ گونه ارزش علمی ندارد.

می توانید با مراجعه به این سایت ها مجله مورد نظرتان را با کد ISSN و یا عنوان مجله جستجو کنید.

فهرست جامعی از سایت های علمی معتبر که در سایت اداره کل تامین تجهیزات و اطلاعات علمی دانشگاه تهران آمده است. تاکید می شود هزینه داوری این مجلات کاملا رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه به مجله نمی باشد و این مجلات در دسته مجلات close access قرار دارند به این معنا که هزینه چاپ مقاله از استناد کنندگان به مقاله دریافت می شود. به هیچ عنوان با اعتماد به موسسات مقاله خود را به ژورنال سابمیت نکنید و تا زمانی که از کیفیت و اعتبار مجله اطمینان حاصل نکرده اید مقاله خود را سابمیت نکنید.

تصویر

قبل از ارسال مقاله بایستی به آنها توجه داشته باشید از جمله آنها می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • اعتبارنشریه: حتماً قبل از از چاپ مقاله از اعتبار نشریه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید و اینکه در بلک لیست وزارت علوم نباشد.
  • موضوع و عنوان مقاله: موضوع مقاله شما کابردی و به روز باشد، تا به راحتی مقاله شما مورد پذیرش قرار بگیرد.
  • درون مایه: درون مایه مقاله شما باید پر بار و مفید و از منابع به روز استفاده شده باشد.
  • توجه به منبع: منبع یکی از رکن ها اصلی و اعتبار مقاله حرفه ای می باشد. اگر قصد دارید مقاله شما مورد ملاحظه ناشران قرار گیرد باید منابع گسترده ای را در مقاله خود ذکر کنید.

مزایای چاپ مقاله در مجلات ایمپکت دار

چاپ مقاله در ژورنالهای دارای ایمپکت فکتور اعتبار بسیار بالایی دارد و به همین جهت مزایای زیادی از همین طریق به چاپ مقالات ارائه می شود. مهمترین مزایای چاپ مقاله در ژورنالهای دارای ایمپکت به شرح زیر می باشد:

  • کسب دو نمره پایان نامه کارشناسی ارشد.
  • کسب امتیاز در مصاحبه آزمون دکتری.
  • کسب امتیاز در مصاحبه های شغلی و تحصیلی.
  • ارتقای درجه شغلی و افزایش حقوق و مزایا.
  • امکان مهاجرت و اخذ پذیرش از دانشگاههای خارجی.
  • امکان عضویت در هیئت علمی در دانشگاهها.

زمان داوری نشریات ایمپکت رایگان جی سی آر، 4 تا 9 هفته می باشد. در .ابتدا هزینه ای بابت سابمیت مقاله از نویسنده دریافت می شود و پس از سابمیت گزارش کار به حضور اساتید ودانشجویان تقدیم می گردد تا در جریان کارها قرار گیرند. توجه فرمایید که برای چاپ مقاله در JCR هزینه دیگری از شما دریافت نمی شود. ما به تمامی اساتید و دانشجویان این اطمینان را می دهیم که کمترین هزینه را برای چاپ مقاله JCR پرداخت خواهید کرد.
اگر به دنبال اخذ پذیرش و چاپ مقاله در یک ژورنال معتبر JCR هستید، اگر می خواهید مقاله خود را با صرف کمترین زمان و هزینه مناسب چاپ کنید، موسسه آرمان این امکان را برای شما فرهیختگان گرانقدر فراهم ساخته است. برای اطللاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *