کنترل ذهن - انتظار - موفقیت انگیزش - آینده نگری- پژوهش - تفکر

نحوه نوشتن رزومه شرکت

نحوه نوشتن رزومه شرکت

نحوه نوشتن رزومه شرکت

ساعدنیوز: در این مقاله ساعدنیوز در مورد رزومه شرکت و نحوه نوشتن آن صحبت خواهد کرد.

انواع و اقسام مختلف رزومه وجود دارد. رزومه، خلاصه از معرفی شما و توانمندی هایتان است که جهت هدف های مختلفی تنظیم و نوشته می شود و همین هدف های نوشتن رزومه باعث تنوع آنها شده است. یکی از رزومه های که نوشته می شود، رزومه شرکت می باشد.

رزومه شرکت چیست و نحوه نوشتن آن به چه سبک است؟ 

هنگامی که شرکتی می خواهد به معرفی خود و دست آوردهایی که داشته است بپردازد تا بتواند پروژه ای بگیرد و یا خود را به خوبی و کوتاه معرفی کند اقدام به تنظیم و نوشتن رزومه شرکت می کند. سبک رزومه شرکت بسیار متقاوت با رزومه هایی است که تا به حال معرفی کردیم، دلیل آن نیز این است که این نوع از رزومه یک مجموعه را معرفی می کند و مخاطبانش برای کارهای کلان تری رزومه را بررسی می کنند. اما نحوه نوشتن رزومه شرکت به چه صورت است.

خلاصه نویسی در تنظیم رزومه شرکت مهم است اما می تواند تعداد صفحات بیشتراز رزومه های معمول کاری داشته باشد زیرا باید پروژه های انجام گرفته در شرکت معرفی شوند. ماهیت خلاصه بودن و اشاره به نکات اساسی در رزومه شرکت همچنان پابرجا است.

معرفی شرکت   

اولین بخش رزومه شرکت مانند رزومه های معمولی به معرفی شرکت اختصاص پیدا می کند. در این بخش باید اطلاعات کاملی از شرکت خود بیاورید. این اطلاعات شامل موارد زیر است.

نام شرکت

نام برند

شماره ثبت

تاریخ تاسیس

محور اصلی فعالیت

نام هیئت مدیره

آدرس دفتر مرکزی

شماره تلفکس ( شمار تلفن و یا شماره فکس)

آدرس شعبه ها (درصورت وجود) به همراه شماره تلفن آن ها

وب سایت

پست الکترونیکی شرکت

آشنایی با شرکت  

بعد از معرفی اجمالی شرکت نوبت به این می رسد که در یک یا دو پاراگراف، کوتاه در مورد شرکت خود صحبت کنید و آن را در قالب متنی گیرا معرفی کنید.  یادتان باشد باید در مورد زمان تاسیس، اهدافی که بر آن پایه شرکت تاسیس شده است و اینکه چقدر به اهداف خود رسیده اید و چه دست آورد هایی تا به حال داشته اید صحبت کنید. یادتان باشدکه جزییات کارهایتان در بخش بعدی می آید و اینجا بهتر است با ارقام و داده ها به اهمیت کارهایی که انجام داده اید اشاره کنید. همچنین در این بخش باید به ویژگی های  شرکت خود که شما را بارز می کند اشاره کنید.

زمینه های فعالیت  

در این بخش به صورت تیتر وار و به تفکیک در مورد زمینه های فعالیت شکت خود صحبت کنید و سعی کنید همه مواردی که در آن، شرکت شما فعالیت می کند نام برده شود.

فهرست پروژه های شاخص و موفق و مشتریان 

در این بخش جدولی طراحی کنید و در آن پروژه های شاخص و مهمی که شرکت شما انجام داده است را معرفی کنید. توجه داشته باشید که کارفرمای هر پروژه و سال انجام آن را نیز در نوشته خود برای هر کدام ذکر کنید.

فعالیت های دیگر و افتخارات 

در این بخش می توانید افتخارات مختلفی که شرکت شما داشته است با توضیحی از زمینه کاری و سال به دست آوردن افتخار نام برده شود. همچنین می توانید فعالیت های متفرقه شرکت خود را از قبیل برگزاری دوره های اموزشی مربوط به حوزه کاری شرکت و مواردی از این دست در رزومه شرکت نوشته شود.

در نهایت و در پایان رزومه شرکت خود اگر تمایل داشتید می تواین چارتی سازمانی تهیه کرده و به صورت نمودار قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *