موفقیت فرزندان

6 قدم برای موفقیت در زندگی

6 قدم برای موفقیت در زندگی
موفقیت را چگونه تعریف می کنیم؟ تاکتیک های مختلفی برای چگونگی موفقیت در زندگی وجود دارد ، اما استراتژی ای که برای شما بهتر کار می کند ممکن است به دیدگاه شما از موفقیت بستگی داشته باشد. ما اغلب فکر می کنیم که این کار در کار خوب است یا حقوق بالایی دریافت می کنید.

در حالی که موفقیت های حرفه ای می تواند یکی از قطعات این معما باشد ، اما بسیاری از زمینه های مهم دیگر زندگی را کنار می گذارد. خانواده ، روابط عاشقانه ، دانشگاهیان و دو و میدانی تنها مواردی است که افراد می توانند برای موفقیت تلاش کنند. تعريف فردي شما از موفقيت ممكن است متفاوت باشد ، اما بسياري از آنها ممكن است آن را به عنوان تحقق يافته ، شاد ، امن ، سالم و دوست داشتني تعريف كنند.

این توانایی دستیابی به اهداف شما در زندگی است ، هرچه این اهداف باشد. بنابراین برای تقویت شانس دستیابی به این موارد چه کاری می توانید انجام دهید؟ برخی از عادت های افراد موفق چیست؟

هیچ راه درست و واحدی برای موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است ممکن است برای شخص دیگری مفید نباشد. ممکن است ترکیبی کامل از ترکیباتی وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند ، اما برخی مراحل اساسی وجود دارد که می توانید شانس موفقیت در زندگی ، عشق ، کار یا هر اتفاقی که برای شما مهم است را بهبود بخشد.

1
یک ذهنیت رشد ایجاد کنید
زن شاد با لباس ورزشی
vgajic / گتی ایماژ

تحقیقات توسط روانشناس کارول دوک نشان می دهد که دو طرز فکر اساسی وجود دارد که بر نحوه تفکر افراد در مورد خود و توانایی هایشان تأثیر می گذارد: ذهنیت ثابت و ذهنیت رشد. 1

افرادی که دارای یک ذهنیت ثابت هستند معتقدند که مواردی مانند هوش ثابت و غیر قابل تغییر هستند. کسانی که ذهنیت ثابت دارند معتقدند که موفقیت نتیجه سخت کوشی نیست – این نتیجه صرفاً استعدادهای ذاتی است.

از آنجا که آنها معتقدند چنین استعدادهایی چیزی است که افراد یا با آن متولد می شوند و هم بدون آن متولد می شوند ، بنابراین آنها در برابر یک چالش راحت تر تسلیم می شوند. آنها وقتی کار به راحتی پیش نمی رود آنها را ترک می کنند زیرا معتقدند فاقد مهارت ذاتی مورد نیاز برای برتری هستند.

از طرف دیگر ، کسانی که ذهنیت رشد دارند ، احساس می کنند که می توانند با تلاش تغییر کنند ، رشد کنند و یاد بگیرند. افرادی که معتقدند توانایی رشد دارند احتمال موفقیت آنها بیشتر است. وقتی اوضاع سخت می شود ، آنها به دنبال راهی برای بهبود مهارت های خود هستند و به موفقیت خود ادامه می دهند.

افراد با ذهنیت رشد معتقدند که کنترل زندگی خود را در دست دارند ، در حالی که افراد با ذهنیت ثابت معتقدند که همه چیز از کنترل آنها خارج است.

برای ایجاد ذهنیت رشد چه کاری می توانید انجام دهید؟

باور کنید که تلاش های شما مهم است . افرادی که ذهنیت رشد دارند به جای اینکه فکر کنند توانایی هایشان ثابت است یا گیر کرده ، معتقدند که تلاش و سخت کوشی می تواند به رشد معنی داری منجر شود.
مهارت های جدید بیاموزید . هنگامی که با یک چالش روبرو می شوند ، آنها به دنبال راه هایی برای توسعه دانش و مهارت هایی هستند که برای غلبه بر آنها و پیروزی آنها لازم است.
شکست ها را به عنوان تجربه های یادگیری مشاهده کنید . افرادی که ذهنیت رشد دارند باور ندارند که شکست بازتاب توانایی های آنها است. در عوض ، آنها آن را به عنوان یک منبع با ارزش تجربه می دانند که می توانند از آن یاد بگیرند و پیشرفت کنند. آنها ممکن است فکر کنند “این کار نکرد” ، بنابراین این بار یک چیز کمی متفاوت را امتحان می کنم.

Verywell Mind
توسط کندرا گیلاس بازبینی شده توسط راشل گلدمن ، دکترا ، FTOS در 12 مارس 2020 به روز شده است. ترجمه در سایتwww.rava20.ir انجام شدە است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *