کنترل ذهن - انتظار - موفقیت انگیزش - آینده نگری- پژوهش - تفکر

چگونه محتوای سایت‌ها را به‌صورت PDF برای مطالعه آفلاین ذخیره کنیم؟

چگونه محتوای سایت‌ها را به‌صورت PDF برای مطالعه آفلاین ذخیره کنیم؟

چگونه محتوای سایت‌ها را به‌صورت PDF برای مطالعه آفلاین ذخیره کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید صفحه سایتی را دانلود کنید. ممکن است مطلبی در آن صفحه برای شما و کارتان اهمیت داشته باشد و شما بخواهید همیشه و به صورت آفلاین به آن دسترسی داشته باشید. این کار مدت‌هاست که توسط مرورگر‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما اگر دانلود کامل سایت مد نظرتان باشد، چه کار باید انجام دهید؟

چگونه محتوای سایت ها را به صورت PDF برای مطالعه آفلاین ذخیره کنیم؟

اپلیکیشن های مختلفی برای تبدیل محتوای وب سایت به فایل PDF وجود دارند اما یکی از ساده ترین راه کار ها این است که از طریق خود گوشی وارد عمل شوید. کاربران اندروید باید صفحه مورد نظر خود را در مرورگر کروم باز کنند و سپس از طریق منو به اشتراک گذاری (Share) گزینه Convert to PDF را انتخاب نمایند. البته انجام این کار با باز کردن منو و انتخاب گزینه پرینت (Print) نیز امکان پذیر است. بعد از ورود به بخش پرینت، گزینه Save as PDF را انتخاب نمایید.

تصویر

کاربران iOS باید از طریق قابلیت Apple Reader در مرورگر سافاری وارد عمل شوند. برای این کار صفحه مقاله مورد نظر را در سایت باز کنید و سپس در بخش به اشتراک گذاری (Share) آیکون عینک را انتخاب نمایید. با انجام این کار مقاله به لیست مطالعه افزوده خواهد شد و می توان آن را به صورت آفلاین مطالعه کرد.

تصویر

کاربران iOS 9 و بالاتر نیز بعد از باز کردن مقاله باید دکمه Share را در مرورگر سافاری لمس کنند و سپس گزینه Save PDF to iBook را انتخاب نمایند. برای مطالعه آن نیز باید به iBook بروند و از بخش PDF مقاله مورد نظر را بیابند.

برگرفته از: ساعد نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *