پایان نامه

چگونه از طریق اپلیکیشن گوگل Photos انیمیشن بسازیم؟

چگونه از طریق اپلیکیشن گوگل Photos انیمیشن بسازیم؟

چگونه از طریق اپلیکیشن گوگل Photos انیمیشن بسازیم؟

اپلیکیشن Google Photo که به طور پیش فرض در دستگاه های اندرویدی نصب است، امکان ساخت انیمیشن با عکس های گوشی را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ساخت انیمیشن با عکس های گوشی در اندروید از طریق برنامه Google Photos بپردازیم.

چگونه از طریق اپلیکیشن گوگل Photos انیمیشن بسازیم؟

اگر شما تصاویری آماده دارید که می خواهید آن ها را تبدیل به یک انیمیشن کنید، کار با این نرم افزار بسیار راحت است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن photos را پیدا کنید و آنرا باز نمایید. وقتی نرم افزار باز شد شما می توانید همه تصاویر را در آن ببینید. با آخرین آن ها شروع کنید. برای ایجاد انیمیشن، شما باید به بر روی دکمه + که در بالای برنامه است ضربه بزنید، منو “Create new” باز می شود که باید از این منو گزینه “Animation” را انتخاب نمایید. بعد از آن شما باید عکس هایی را که می خواهید با آن ها انیمیشن بسازید را انتخاب نمایید. می توانید تا 50 عکس انتخاب کنید. زمانی که عکس ها انتخاب شد، روی گزینه “Create” که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید و انجام می شود. چند ده ثانیه طول می کشد تا انیمیشن ساخته شود.

تمام انیمیشن های ساخته شده توسط google photos به فرمت gif هستند و شما می توانید آن ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. قطعا برای این که انیمیشن بهتر و با کیفیت تری داشته باشید لازم است که عکس ها همگی از یک محل گرفته شده باشد و زاویه آن یکسان باشد.

1- برنامه google photos را انتخاب نمایید.

تصویر

2- این صفحه اصلی برنامه است. روی گزینه + کلیک کنید.

تصویر

3- animation را انتخاب کنید.

تصویر

4- عکس هایی را که می خواهید با آن ها انیمیشن بسازید انتخاب نمایید و گزینه create را بزنید.

تصویر

6- انیمیشن ساخته می شود.

تصویر

برگرفته از: ساعد نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *