پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه رضایت مشتری

پرسشنامه رضایت مشتری

امروزه به علت افزایش رقابت در عرصه تجارت داخلی وخارجی, توجه بنگاه ها و موسسات به حفظ مشتریان فعلی وجذب هرچه بیشتر مشتریان سود آور افزایش یافته است. لذا برای جلب رضایت واعتماد مشتریان می بایست کارمندانی راضی ووظیفه شناس تربیت کرد تابتوان خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه داد (عباسی و قلویسی،1397). رضایت مشتری, اصطلاحی در بازاریابی می باشد و عبارتست از احساس و نگرش مشتری نسبت به محصول یا خدمتی که از آن استفاده کرده است. مشتریان رضایت مند, بادیگران درباره تجارب خود صحبت می کنند که در نتیجه, در تبلیغات دهان به دهان مثبت درگیر می شوند  (جاسم و ناصر[1]، 2002).

پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری توسط حمیدی و همکاران در سال 1390 طراحی شده است و دارای  21 سوال و در قالب لیکرت است. (عباسی و قلویسی،1397).

همراه  3مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

[1] – Jamal & Naser

 هودی و سویشرت
فروشگاه هودی و سویشرت
پرسشنامه استاندارد

 تحلیل آماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *