پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه رضایت مشتری پرنتایس و همکارانش (2022)  همراه با نسخه انگلیسی – برای اولین بار در ایران

پرسشنامه رضایت مشتری پرنتایس و همکارانش (2022)  همراه با نسخه انگلیسی – برای اولین بار در ایران

رضایت نتیجه تأثیر و تاثر عوامل زیادی نظیر نیازها، علایق، انگیزه‌ها، نگرش و شخصیت افراد از یک طرف و مختصات شغلی نظیر معناداری فضای سازمانی (محیط کار) و نیز از طرف دیگر مدیریت است که موید یکدیگر باشند  و این موجب حالتی می‌گردد که فرد در خود احساس رضایت می‌کند به طور کلی رضایت مشتری چنین تعریف می‌شود: قضاوت نگرشی در خصوص خرید.برخی محققان رضایت مشتری را از لحاظ روانشناختی، احساسی می‌دانند که در نتیجه مقایسه بین مشخصات خدمات دریافت شده با نیازها و خواست های مشتریان و انتظارات اجتماعی در رابطه با محصول و خدمات حاصل می‌شود (اسماعیلی وهمکاران،1400).

پرنتایس و همکارانش (2022)  این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.

این پرسشنامه دارای 3 گویه و تک بعدی است.

این  مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.

این مقیاس برای اولین بار در ایران توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20  https://rava20.ir/ ارائه شده است.

به همراه 1مقاله رایگان

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا  کلیک کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *