پرسشنامه رضایت مشتری پرنتایس و همکارانش (2022) همراه با نسخه انگلیسی – برای اولین بار در ایران
رضایت نتیجه تأثیر و تاثر عوامل زیادی نظیر نیازها، علایق، انگیزهها، نگرش و شخصیت افراد از یک طرف و مختصات شغلی نظیر معناداری فضای سازمانی (محیط کار) و نیز از طرف دیگر مدیریت است که موید یکدیگر باشند و این موجب حالتی میگردد که فرد در خود احساس رضایت میکند به طور کلی رضایت مشتری چنین تعریف میشود: قضاوت نگرشی در خصوص خرید.برخی محققان رضایت مشتری را از لحاظ روانشناختی، احساسی میدانند که در نتیجه مقایسه بین مشخصات خدمات دریافت شده با نیازها و خواست های مشتریان و انتظارات اجتماعی در رابطه با محصول و خدمات حاصل میشود (اسماعیلی وهمکاران،1400).
پرنتایس و همکارانش (2022) این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.
این پرسشنامه دارای 3 گویه و تک بعدی است.
این مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.
این مقیاس برای اولین بار در ایران توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20 https://rava20.ir/ ارائه شده است.
به همراه 1مقاله رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com