پرسشنامه تجربه به یاد ماندنی پرنتایس و همکارانش (2022) همراه با نسخه انگلیسی– برای اولین بار در ایران
رابطه بین ، تجربه به یاد ماندنی، رضایت مشتری،و وفاداری دیدگاه جدیدی در مورد چگونگی خدمات سازمانی ارائه می دهد.
حتی در صورت نبود منابع مالی می توان با استفاده از توانایی های شخصی مشتریان ارتباط زنجیره ای بین کیفیت خدمات، مشتری رضایت و وفاداری دست یافت .
تئوری بازاریابی تجربی نشان میدهد که تجارب به یاد ماندنی مشتریان تأثیرات بیشتر بر نگرش ونگرش مشتری دارد.
پرنتایس و همکارانش (2022) این پرسشنامه را طراحی و اعتبار سنجی کرده اند.
این پرسشنامه دارای 3 گویه و تک بعدی است.
این مقیاس در خارج از کشور اعتبار سنجی شده است.
این مقیاس برای اولین بار در ایران توسط عزیزی مقدم (1401) ترجمه شده و در سایت روا 20 https://rava20.ir/ ارائه شده است.
به همراه 1مقاله رایگان
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com
وبلاگ ما
برای تحلیل داده های آماری با کیفیت بالا و قیمت مناسب همین جا کلیک کن.