پرسشنامه استاندارد چالش های فرهنگی در ورزش احمدزاده و همکاران(1393)

پرسشنامه استاندارد چالش های فرهنگی در ورزش احمدزاده و همکاران(1393)

در دنیای‌ امروز، ورزش پدیده‌ای‌ است‌ که‌ با فرهنگ پیوند دارد. 

 رعایت موازین اخلاقی در محیط‌های ورزشی و مسابقات توسط ورزشکاران از جمله خاستگاه جهانی و ملی دارد و مورد پسند کلیه دست اندرکاران و تماشاچیان می‌باشد(خبیری، ۱۳۸۱). در سال‌های اخیر ناهنجاری‌های رفتاری، انحراف و کج‌روی‌های اخلاقی و رفتاری در بین ورزشکاران، مربیان، داوران و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران امور ورزش اتفاق افتاده است.

این پرسشنامه توسط(احمدزاده، و همکاران 1393)برای بررسی چالشهای فرهنگی  طراحی و اعتباربی شده است. این پرسشنامه ها در برگیرنده 30 گویه است که 15 گویه مربوط به فرصت ها و 15 گویه مربوط به تهدیدهای فرهنگی ورزش است و با استفاده از مقیاس پنج درجه ای لیکرت درجه بندی شده است.

به همراه 1 مقاله رایگان

توجه! توجه!

لازم به ذکر است که در بسیاری از سایت ها این پرسشنامه گذاشته شده است، اما متأسفانه روش نمره گذاری را به درستی و مطابق مقالات علمی بیان نکرده اند و عبارات  مربوط به مولفه ها ( خرده مقیاس ها)  را مشخص نکرده اند لذا در عمل چنین پرسشنامه غیر قابل استفاده است ودر صورت خرید چنین پرسشنامه ای زمان و  پولتان حرام می شود! و حتما در دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله دچار مشکل خواهید شد.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile : 09102194672

Telegram: @abazizi

  • E-mail: abazizi1392@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *