تحلیل داده های آماری

صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک

  صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک

صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک
صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهندسی مکانیک اغلب به فکر نگارش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک هستند. آنها به خوبی از اهمیت مقاله ISI برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و یا مشارکت در پروژه‌های تحقیقاتی آگاهند. چاپ مقاله ISI در مجلات معتبر به آنها کمک می‌کند بتوانند از دانشگاه‌های معتبر پذیرش بگیرند. در این مطلب شمارا با صفر تا صد این فرآیند آشنا می کنیم.

اکثریت افرادی که مایلند در زمینه های شغلی و تحصیلی پیشرفت چشمگیر و بسزایی داشته باشند ، تمام تلاش خود را برای چاپ مقاله در نشریات معتبر خواهند کرد . معمولا این پروسه بسیار طولانی و زمان بر است. حال اگر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی مکانیک موفق شوند ، در یکی از مجلات معتبر بین المللی ، مقاله خود را به چاپ برسانند ، قطعا در حوزه کاری خود بیشتر پیشرفت خواهند شد و زمینه را برای مطرح شدن خود در سطح کشور و بین الملل ، مهیا خواهند کرد . از جمله دستاورد های مقاله در مجلات معتبر می توان به کسب ۲ نمره پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد، تقویت رزومه علمی، اخذ بورسیه تحصیلی، ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، ارتقاء رتبه علمی و شغلی و … اشاره کرد. به همین دلیل چاپ مقاله علمی و پژوهشی رشته شیمی و چاپ مقاله ISI رشته شیمی در مجلات معتبر برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران این رشته اهمیت ویژه ای دارد.

مهندسی مکانیک
صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک

موضوعات کاربردی مقاله ISI مهندسی مکانیک

انتخاب موضوع برای انجام پژوهش و پس از آن نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک اولین و یکی از مهمترین مراحل کار است. باید بدانیم اولین چیزی که توجه اساتید و داوران را به خود جلب می کند موضوع مقاله ISI است. اگر موضوع مقاله ISI مکانیک موضوعی جذاب و بروز باشد توجه اساتید و داوران را به خود جلب میکند. در نتیجه به مقاله شما نگاهی ویژه خواهد شد. اصل مهم برای انتخاب موضوع بروز بودن و مطالعه مقالات روز رشته تحصیلی است. اگر موضوعی جدید و منطبق با علم روز انتخاب کنید تقریبا نیمی از راه را رفته اید. برای انتخاب موضوع مشاوره با افراد آگاه، اساتید و مشاوران باتجربه را از یاد نبرید. زیرا در عین حال که باید موضوع شما بروز باشد، باید بتوانید با ابزارها و آنچه دراختیار دارید از پس تحقیقات لازم بربیایید.

اکسپت مقاله مهندسی مکانیک

امروزه ملاک ارزشیابی تحقیقات دانشجویان در مصاحبه های علمی و اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و اساتید مجله ای است که فرد مورد نظر مقاله خود را در آن به چاپ می رساند. در ایران بیشترین امتیاز به پژوهشگری تعلق می گیرد که بتواند مقاله خود را در مجلات و ژورنال های معتبر به چاپ برساند. طبق بخش نامه وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی امتیازات متفاوتی بر اساس نوع مجلات و ژورنال های نمایه شده در (Web of Science (WOS یا JCR، ISI Master یا ISI Listed، و یا ISC به محقق تعلق می گیرد. چاپ مقاله برای تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی که می خواهند نمره کامل پایان نامه خود را دریافت کنند و یا برای مصاحبه دکتری و افزایش رتبه ی هیات علمی خود باید مقاله در مجلات معتبر را به چاپ برسانند تا بتوانند از مزایای چاپ مقاله بهره ببرند.

استخراج مقاله ISI از پایان نامه دانشجو

دانشجویانی که قبل از انجام پایان نامه به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک فکر می کنند به خوبی به اهمیت انجام با کیفیت پایان نامه خود آگاهند. آنها در واقع با یک تیر دو نشان می زنند. پس از انجام تحقیقات و پژوهش های مرتبط با پایان نامه، تنها کافی است محتوای پایان نامه خود را به فرمت مقاله ISI آماده کنند. در واقع با استخراج مقاله از پایان نامه پژوهش آنها آماده ارائه به ژورنال های معتبر است.

اقدام به نگارش مقاله ISI مهندسی مکانیک

شروع فرآیند نوشتن مقاله ISI ازینجا آغاز می شود. هرچقدر مراحل قبلی را بهتر و کاملتر انجام داده باشید در مراحل بعدی یعنی چاپ مقاله ISI مکانیک راه ساده تری پیش رو دارید. اگر تحقیقات و پژوهش خود را به درستی پیش برده باشید در اینجا تنها کافی است که خلاصه ای تحقیقات را در قالب مقاله ISI ارائه دهید. اما اگر قصد انجام مقاله ISI را به صورت جداگانه دارید خوب است که از مشاوره افراد صاحب نظر و با تجربه بهره مند شوید تا زحمات چندماهه شما به هدر نرود. شما همچنین می توانید در این مسیر از کمک موسسات معتبر نظیر تهران آموز (دانشیار آرتا) استفاده کنید تا کار خود را سرعت ببخشید.

ترجمه مقاله ISI رشته مکانیک برای ارسال به مجلات

اغلب دانشجویان در ایران مقاله خود را به فارسی می نویسند و به همین دلیل، پس از نگارش مقاله ISI مهندسی مکانیک، نوبت به ترجمه مقاله می رسد. ترجمه مقاله ISI نیازمند آگاهی به سطح پیشرفته زبان انگلیسی عمومی و همینطور سطح پیشرفته ای از زبان انگلیسی تخصصی رشته مکانیک است. محققان معمولا برای اینکه خاطرشان از بابت ترجمه صحیح متن فارسی مقاله، آسوده باشد آن را به مترجمی قابل اعتماد می سپارند تا کار ترجمه را به درستی و با سرعت برای آنها انجام دهد. در نهایت پس از ترجمه مقاله میتوانید از مترجم دومی برای بازبینی متن استفاده کنید. البته در صورتی که خود به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید می توانید بازبینی را شخصا انجام دهید.

یافتن ژورنال مناسب برای چاپ مقاله مهندسی مکانیک

احتمالا می دانید که به جز برخی ژورنال ها که در تمامی رشته ها صاحب نام و شناخته شده هستند، ژورنال های معتبر دیگری نیز برای هر رشته ای وجود دارد. برای آشنایی با این ژورنال ها کمی باید جستجو کنید یا از سایر دانشجویان و اساتید پرس و جو کنید. موسسات معتبر همچون تهران آموز (دانشیار آرتا) نیز در این زمینه به دانشجویان مشاوره می دهند. انتخاب ژورنال مناسب یکی از عواملی است که شانس چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک را افزایش می دهد. پس نباید آن را دست کم بگیرید چون در این صورت زحمات شما هدر خواهد رفت.

چاپ مقاله isi رشته مهندسی مکانیک

دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در صورتی که میخواهند ادامه تحصیل دهند و یا وارد بازار کار شوند میبایست همانند سایر رشته ها مقاله بنویسند و آنرا در معتبر ترین مجلات به چاپ برسانند. یکی از پایگاههای معتبر بین المللی که در حوزه چاپ و نشر مقالات علمی برجسته فعالیت دارد، پایگاه isi میباشد. با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi میتوان ۷ امتیاز از سقف ۲۲ امتیاز را برای مصاحبه دکتری کسب کرد. به همین دلیل دانشجویان رشته های مختلف از جمله رشته مهندسی مکانیک گرایش زیادی به چاپ مقاله در این مجلات دارند.

هزینه تمام شده چاپ مقاله isi مهندسی مکانیک

چاپ مقالات در هر زمینه و رشته در مجلات مختلف ، متفاوت است اما همیشه یک میانگین واحد برای هزینه چاپ مقاله isi وجود دارد که از طرف خود سازمان ای اس ای اعلام می شود. علاوه بر آن هزینه های خدمات و مراحل چاپ و موسسات چاپ مقاله ای اس ای جداگانه محاسبه می شود.

چاپ مقاله علمی پژوهشی مهندسی مکانیک

به مقالات و پژوهش هایی که نگرش های جدید و اطلاعات نوینی را وارد دنیای علم کنند ، مقالات علمی و پژوهشی گفته می شود. نویسندگان و محققان این مقالات ماه ها و گاها سال ها روی آن کار میکنند تا اطلاعات جدید و مفید را به دنیای علم ارائه دهند . داشتن ایده نو و نوآوری در موضوعی خاص رکن اصلی در چاپ مقاله علمی پژوهشی است. مقاله علمی پژوهشی بر روی تجزیه و تحلیل و همچنین تفسیر این داده ها شکل گرفته است و روی تجزیه اطلاعات کسب شده از تحقیقات پیشین تمرکزی ندارد.

مقاله علمی پژوهشی به رفع یک مشکل خاص اختصاص داده می شود که قبلاً درباره آن راه حلی ارائه نشده است و یا راه حل های ارائه داده شده شک برانگیز هستند. مقالات علمی پژوهشی مهندسی مکانیک اغلب دارای الگوهای تحقیقاتی مخصوصی هستند. همچنین داشتن پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم به منزله نخبه بودن میباشد. در فراخوان های جذب هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های دولتی شهرهای بزرگ و دانشگاه آزاد مراکز استان ها داشتن پذیرش و چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم تنها شرط پذیرش به عنوان هیئت علمی است.

نگارش کاورلتر Cover Letter

یکی از مراحلی که در سابمیت مقاله معمولاً از سوی پژوهشگران مورد اغفال قرار می گیرد کاورلتر مقاله است. اگرچه ممکن است کاور لتر به نظر تشریفاتی برسد، اما در واقع بخش مهمی از روند ارسال مقاله است. کاور لتر این فضا را به شما می دهد که در مورد مقاله خود به ویراستار اطلاعات مفیدی ارائه کنید؛ اعم از اینکه چرا مقاله شما مهم است و چگونه متناسب با اسکوپ مجله می باشد. به طور کلی، کاور لتر باید توجه سردبیر را جلب کند. این نامه نباید با عجله نوشته شود، زیرا کیفیت آن می تواند شانس انتشار مقاله شما را بالا برده یا خراب کند. کاورلتر باید از یک فرمت نسبتاً استاندارد پیروی کند.

کاورلتر
صفر تا صد نگارش و چاپ مقاله مهندسی مکانیک

پذیرش گرفتن از دانشگاه های معتبر به وسیله چاپ مقاله isi

نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک یکی از مهمترین عوامل در پذیرش تحصیلی است، بخصوص اگر شما درخواست پذیرش در مقطع دکتری داشته باشید. هرچه دست شما پرتر باشد و مقالات بیشتر و باکیفیت تر و بروزتری ارائه دهید، شانس شما هم به همان میزان افزایش می یابد. دانشگاه های معتبر خارجی به چاپ مقاله ISI مهندسی مکانیک در ژورنال های معتبر اهمیت زیادی می دهند.

اما اگر شما برای مقطع کارشناسی ارشد درخواست پذیرش داده اید چندان نگران مقاله ISI نباشید. به ندرت از دانشجوهای مقطع لیسانس انتظار ارائه مقاله ISI هست. هرچند داشتن مقاله ISI کمک می کند شانس شما برای پذیرش از دانشگاه های معتبر و همینطور دریافت بورس تحصیلی افزایش یابد.

سخن آخر

دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی مکانیک همانند دانشجویان سایر رشته ها باید به فکر نگارش و چاپ مقاله در رشته خود باشند تا آینده بهتر و شانس بالاتری در مصاحبه های شغلی و یا مصاحبه برای قبولی در مقطع دکتری داشته باشند. نگاش و چاپ مقاله پیچیدگی های خاص خود را دارد در این مطلب همه تلاش ما بر این بود که به تمامی سوالات و ابهامات موجود در این باره پاسخ دهیم.


برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *