تحلیل داده های آماری

راهکارهایی برای نوشتن مقاله ISI (ای اس ای) 

راهکارهایی برای نوشتن مقاله ISI (ای اس ای) 

راهکارهایی برای نوشتن مقاله ISI (ای اس ای) 

با راهکارهای نوشتن یک مقاله ISI آشنا شوید تا در مسیر نوشتن این نوع مقالات با مشکلی مواجه نشوید.

اگر دانشجو هستید حتما تا به حال به فکر نوشتن مقاله ISI در رشته تحصیلی و زمینه فعالیت علمی خود افتاده اید. دلایل مختلفی هم می توانید برای این کار داشته باشید.  چه هدفتان برای این کار برای بالا بردن رزومه تحصیلی جهت ارایه در مصاحیه های تحصیلی مانند دکتری باشد و چه صرفا در جهت پرستیژ تحصیلی. به هر دلیل که می خواهید  اقدام به نوشتن مقاله ISI کنید باید بدانید که چاپ این نوع از مقاله ها نیازمند اسلوب خاص و منحصر به فردی  است که باید رعایت شوند. ساعد نیوز در این متن می خواهد نکات مهمی را که باید برای نوشتن مقاله ISI آن را رعایت کنید بررسی کند.

نکاتی اساسی در جهت نوشتن مقاله ISI 

در زیر چند نکته اساسی که باید در نوشتن مقاله ISI به آن توجه کنید آورده شده است که با رعایت آن ها می توانید احتمال موفقیت خود را در نوشتن این نوع از مقالات بالا ببرید.

زمانبدی نوشتن مقاله ISI 

باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که مقالات ISI به دلیل سطح بالای علمی خود و سختگیری نسبی برای چاپ، نیازمند تحقیق و پژوهشی دقیق و علمی می باشد. به همین دلیل باید مدت زمان زیادی برای اینکه بتوانید تحقیق شما علمی و قابل پذیرش باشد صرف کار پژوهشی خود کنید به این سبب توصیه می کنیم که از اوایل دوره تحصیل دانشگاهی اقدام به شروع پژوهش خود کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است مدت زمان 6 ماه تا بالای یک سال بسته به نوع نشریه ای که مقاله را به آن فرستاده اید، برای پذیرش و چاپ مقاله طول بکشد که باید آن را نیز به حساب آورید.

دقت در انتخاب مجله و نشریه 

با آگاهی از نوع و کیفیت پژوهش خود و مشاوره با افراد آگاه به دنبال بهترین مجله ISI برای چاپ مقاله خود باشید. انتخاب آگاهانه و محتاتانه مجله می تواند شانس پذیرش مقاله شما را افزایش دهد. ارتباط مجله به شاخه تحقیق و همخوانی معروفیت مجله با کار شما از ارکان های اساسی در این انتخاب هستند.

دقت در اسلوب نگارشی مجله مورد نظر 

مجلات و نشریات مختلف اسلوب و قوانین نگارشی خاصی را دارند که می تواند در موارد مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. نحوه پاراگراف بندی، نحوه آورده شدن اطلاعات جانبی مانند نام نویسندگان و نحوه آورده شدن منابع و مآخذ از این دست هستند. هنگامی که مجله مناسب کار خود را انتخاب کردید قوانین نگارشی و نوشتاری آن را پیدا کرده و مقاله خود را با اسلوب همان مجله تنظیم کنید. توجه کنید که در بسیاری از موارد اگر این قوانین نگارشی رعایت نشوند ممکن است مقاله شما بدون بررسی بیشتر رد شود.

عنوان و چکیده مناسب و عالی

عنوان و چکیده مقاله از بخش های مهمی هستند که باید در نگارش و نوشتن آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. عنوان باید موضوع اصلی مقاله را به صورت خلاصه بیان کند. چکیده مقاله باید با دقت طراحی و نوشته شود و باید در آن به هدف و دامنه تحقیق و پژوهش شما، روش استفاده شده، یافته های کلیدی و محدودیت ها اشاره شود. نوشتن صحیح و اصولی عنوان و چکیده می تواند تاثیر مستقیمی در تایید و چاپ شدن مقاله ISI داشته باشد.

برگرفته از: ساعد نیوز

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

کانال تلگرام سایت: برای عضویت در کانال تلگرام سایت اینجا کلیک کنید(البته قبلش فیلتر شکن روشن شود!!) مطالب جالب علمی و آموزشی در این کانال درج می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *