دانشمندان ریشه ای پیدا کرده اند که ۹۸ درصد سلول های سرطانی را تنها در ۴۸ ساعت از بین می برد!

این ریشه از دیرباز در پزشکی برای مزایای سلامتی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده خوب از این گیاه رایج چیزی است که محققان پزشکی مشتاق “کشف” هستند، که احتمالاً سرطان را درمان می کند.
به گفته دکتر کارولین هام از مرکز منطقه ای سرطان ویندزور در انتاریو، کانادا، این ریشه قوی خون و سیستم ایمنی را تحریک می کند و سرطان های پروستات، ریه و سایر سرطان ها را بهتر از شیمی درمانی درمان می کند. استخراج تنها چیزی بود که به درمان (لوسمی میلومونوسیتی مزمن) کمک کرد. این نوع سرطان معمولاً بزرگسالان را مبتلا می کند.
جان دی کارلو، یک بیمار سرطانی ۷۲ ساله که در آن زمان در بیمارستان بستری بود، پس از تمام تلاش خود برای درمان سرطان خون به خانه فرستاده شد تا آخرین روزهای زندگی خود را سپری کند.

او به سی‌بی‌سی نیوز گفت که به او توصیه شده بود که چای ریشه قاصدک (قاصدک) را به عنوان آخرین راه حل بنوشد، شاید به عنوان اولین گزینه در برنامه درمانی او پیشنهاد شده باشد، زیرا سرطان او تنها چهار ماه پس از تبرئه شدن او، پزشکان او را قاصدک نسبت دادند. (قسدک) به چایی که نوشید.

مطالعات اخیر نشان داده‌اند که استخراج ریشه‌های قاصدک می‌تواند نقش مهمی در سلول‌های سرطانی داشته باشد، همانطور که مورد کارلو نشان می‌دهد سلول‌های سرطانی شروع به تجزیه می‌کنند و بدن با خوشحالی آنها را با سلول‌های جدید سالم جایگزین می‌کند.
مطالعات دیگر به این نتیجه رسیده اند که این عصاره ریشه برای انواع دیگر سرطان ها از جمله سرطان سینه، روده بزرگ، پروستات، کبد و ریه نیز دارای فواید ضد سرطانی است. چای ریشه قاصدک ممکن است به خوبی چای های دیگر طعم داشته باشد. خیر، اما قطعا طعم آن بیشتر است. مفید از زندگی با عوارض جانبی شیمی درمانی یا پرتودرمانی. درمان سنتی سرطان همه سلول ها، حتی سلول های سالم را از بین می برد و به سیستم ایمنی آسیب می رساند. ریشه قاصدک تأثیر معکوس دارد. واقعاً به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کند و فقط سلول های ناسالم را هدف قرار می دهد.
دکتر هام هشدار می دهد، با این حال، ریشه قاصدک می تواند تأثیر منفی بر اثرات شیمی درمانی داشته باشد، بنابراین همیشه بهتر است در مورد هر گونه غذای اضافی یا مکملی که به طور منظم می خورید با پزشک خود مشورت کنید. آگاه باشید، حتی اگر ندارید. سرطان، نوشیدن چای سبز یا نوشیدن چای قاصدک می تواند سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورد، به عنوان مثال ریشه قاصدک و قاصدک می تواند به مبارزه با دیابت کمک کند زیرا می تواند تولید هورمون انسولین توسط لوزالمعده تحریک شود که به نوبه خود می تواند منجر به کاهش خون شود. سطوح قند
اگر مشکلات گوارشی دارید یا باید از شر سموم خلاص شوید، چای قاصدک ممکن است همان چیزی باشد که متخصص گیاهان دارویی تجویز کرده است.
کبد به دستگاه گوارش کمک می کند تا صفرا تولید کند و همچنین خون را از مواد شیمیایی و سایر ناخالصی ها فیلتر می کند.
به گفته دکتر ایکس، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در قاصدک می تواند به پاکسازی کبد و حفظ شکل مناسب آن کمک کند، بنابراین با حمایت از کبد خود، می توانید سلامتی واقعاً خوبی داشته باشید، با قاصدک در سطح بالاتری. حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها است. C، که برای کمک به بدن شما در مبارزه با عفونت‌ها، مانند باکتری‌هایی که باعث عفونت ادراری می‌شوند، در صورت داشتن عفونت ادراری مکرر مهم هستند. نوشیدن هر روز چای قاصدک ممکن است از عود آن جلوگیری کند، گیاه قاصدک تلخ است، اما کاملاً خوراکی است، البته تا زمانی که طولانی باشد. از آنجایی که شما آن را از ناحیه ای دریافت می کنید که در معرض مواد شیمیایی قرار نگرفته است، این گیاه سرشار از فیبر است که برای سلامت روده بزرگ بسیار مفید است، رژیم غذایی با فیبر بالا نیز در کاهش خطر چاقی، بیماری های قلبی و … موثر است. سندرم روده التهابی
گیاه هسته زردآلو حاوی مقادیر بالایی ویتامین A است، فقط یک فنجان ۱۰۰ درصد نیاز روزانه شما را تامین می کند، ویتامین A برای حفظ بینایی سالم بسیار مهم است و می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند، می توانید گیاهان را با آن مخلوط کنید. چای صبحگاهی یا میوه مورد علاقه تان تا زمانی که طعم تلخی را در غذا احساس کنید.

نحوه استفاده: مونوگراف کمیسیون آلمان دو بار در روز ترکیبی از (۳) تا (۴) گرم ریشه یا (۱۰) تا (۱۵) قطره ریشه یا (۴) تا (۱۰) (G) برگ یا (۲) تا (۵) میلی لیتر تنتور برگ (۳) بار در روز.

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *