خطای خدمت به خود!

خطای خدمت به خود!

🔸اگر تا به حال این عبارت را نشنیده باشید هم قطعاً از دوره دبیرستان با خطای خدمت به خود آشنا شده‌اید. وقتی نمره عالی می‌گرفتید تنها عامل آن خودتان بودید، و این نمره خوب نشان‌دهنده هوش، پشتکار و مهارت شما بود. اگر خراب می‌کردید چطور؟ آن موقع مشکل از امتحان بود!

🔸اما نمره ها دیگر برای تو اهمیتی ندارد؛ احتمالاً جای آن را بازار بورس گرفته است. در آنجا اگر سود بکنی خودت را تشویق می کنی، ولی اگر تراز مالی منفی شود، مشکل فقط و فقط از بازار یا حتی از یک مشاور اقتصادی کم عقل است!

◀️ چرا ما موفقیت را به مهارت‌های خود نسبت می‌دهیم و شکست را به عوامل دیگر؟

🔸نظریه های بسیاری در این باره وجود دارند. ساده‌ترین توضیح احتمالاً همین است: حس خوبی به ما می‌دهد! به علاوه ضرر عمده‌ای هم ندارد؛ چرا که اگر داشت تکامل آن را در طول صدها هزار سال گذشته از میان می‌برد. اما آگاه باش! در دنیای جدید، خطای خدمت به خود با ریسک‌های پنهانی که دارد می‌تواند سریعاً منجر به فاجعه شود.

◀️ چگونه می توان از خطای خدمت به خود در امان بود؟

🔸آیا دوستانی دارید که به شما حقیقت را بدون هیچ کم و کاستی بگویند؟ اگر چنین است بسیار خوش شانسی. اگر نه، حداقل یک دشمن داری؟ خوب است. او را به یک قهوه دعوت کن و نظر صادقانه‌اش را درباره نقاط قوت و ضعف خود بپرس. مطمئن باش همیشه از این کارت به نیکی یاد خواهی کرد.

📖 هنر شفاف اندیشیدن
✍ رولف دوبلی

برای مشاهده لیست همه ی  پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد  کلیک فرمایید.

تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.

نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos

نرم افزار کیفی: Maxquda

تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower

روش های تماس:

Mobile :  09143444846  واتساپ – تلگرام

Telegram: @abazizi

وبلاگ ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *