موفقیت

با پوشیدن هودی و سویشرت جذاب شوید!

سویشرت و هودی دو مدل از لباس ‌هایی است که در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. البته – اگر با کیفیت باشد – واقعاً جذاب و زیبا هم هستند.

هودی از جمله لباس ‌هایی است که در همین یکی دو سال اخیر بیشتر از پیش طرفدار پیدا کرده اند. چرا که طراحان مد و فشن استایلیست ‌های زیادی اقدام به طراحی مدل ‌های جدیدی از این لباس کرده کرده ‌اند.

هودی برای خانم ها

سویشرت و هودی چیست ؟

هودی در رنگ‌ ها و طرح ‌های مختلفی تولید می ‌شود و مناسب فصل پاییز و زمستان و دو ماه اول بهار است. طراحی این لباس به گونه ‌ای است که با پوشیدن آن هم می ‌توان گرم شد و هم احساس راحتی کرد. البته فارغ از این دو فاکتور، برخی از افراد به دلیل استایل ‌شان از این لباس استفاده می ‌کنند.
تفاوت سویشرت و هودی چیست ؟

پیش از اینکه بخواهید سویشرت یا هودی یا را خریداری کنید، باید تفاوت میان این دو لباس را بدانید. می ‌توان گفت که هودی خود یک نوع سویشرت است. این در حالی است که سویشرت یک نوع هودی نیست! منظور این است که هودی یکی از انواع مختلف سویشرت است که ویژگی ‌های بیشتری دارد. مثلا کلاه دارد یا دارای جیب‌ هایی کیسه ‌ای در جلوی لباس است. تفاوت دیگر میان سویشرت و هودی این است که سویشرت در بیشتر مواقع نه دکمه دارد و نه زیپ. ولی هودی ممکن است دارای زیپ باشد یا نباشد.

قیمت هودی و سویشرت :

قیمت هودی و سویشرت بستگی به کیفیت آن می باشد. هودی و سویشرت های مارک دار خارجی و با کیفیت بالا قیمت بسیار بالایی دارند و معمولاً بالای 2 میلیون قیمت دارند! و گاه قیمت آن ها به 6 میلیون تومان هم می رسد. لذا خرید آن ها برای بسیاری از جوانان و افرادی که می خواهند شیک پوش باشند به صرفه نیست و شاید بسیاری از آن ها توان خریدن همچون لباس هایی نداشته باشند، یا این کار را عاقلانه ندانند.

امّا برای و پوشیدن همچون لباس های زیبایی راه های دیگری هم وجود دارد، می توان از لباس های تولید داخل استفاده کرد یا اینکه از استوک ( که فقط به دلیل به فروش نرفتن در در اروپاآخر سال در انبارها ذخیره ) استفاده کرد. قیمت این لباس ها پایین تر است و ما در اینجا ارزان ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم که می توانید حداقل با یک بیستم این نوع لباس ها را بخرید و از پوشیدنشان لذت ببرید.

در زیر چند نوع هودی و سویشرت استوک، خارجی اصل، زیبا و ارزان جهت خرید پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *