آموزش زبان انگلیسی در دنیای دیجیتال: منابع آنلاین برای بهبود مهارت‌های زبان

آموزش زبان انگلیسی در دنیای دیجیتال: منابع آنلاین برای بهبود مهارت‌های زبان

رفتار نوآورانه
انیشتین ، تعجب ، انگیزش، رفتار ، نوآوری

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد

این روزها کمتر کسی است که آموزش زبان انگلیسی را در برنامه نداشته باشد. زبان انگلیسی سلاحی است که همه باید به آن مجهز باشیم.

این روزها کمتر کسی است که آموزش زبان انگلیسی را در برنامه باشد. زبان انگلیسی سلاحی است که همه باید به آن مجهز باشیم. خوشبختانه دنیای دیجیتال این فرصت را به زبان‌آموزان می‌دهد تا با روش‌های ساده و بدون صرف هزینه و رفتن به کلاس‌های مختلف، به صورت خودآموز زبان انگلیسی را فرا گرفته و مهارت‌های خود را در فراگیری زبان بهبود بخشند. البته ممکن است کاربران با توجه به گستردگی این دنیای عظیم و وسیع در آن گم شده و نتوانند بهترین منابع را برای فراگیری زبان پیدا کنند. لینگانو با معرفی بهترین برنامه‌ها و منابع آنلاین، به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را در دنیای دیجیتال پیدا کنید. به این ترتیب شما می‌توانید بدون وقت تلف کردن زبان انگلیسی را فراگرفته، به بهبود مهارت‌های زبان خود پرداخته و دانش زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

تعیین هدف برای یادگیری زبان انگلیسی و جستجوی بهترین منابع آنلاین

نخستین چیزی که باید هنگام جستجوی برنامه‌ها و منابع آنلاین آموزش زبان مد نظر قرار داد، هدف از آموختن زبان انگلیسی است. اگر قصد مهاجرت دارید و باید مدرک معتبر زبان دریافت کنید، باید یک دوره جامع آموزش زبان انگلیسی را بیابید که مهارت‌های شما را برای شرکت در آزمون‌های زبان بهبود بخشیده و یا حتی بتوانید مدرک معتبری از آن دریافت نمایید. شما می‌توانید در این دوره‌های جامع، برنامه‌ آموزشی طبقه‌بندی شده را دریافت کرده و در سه بخش مجزا، از سطوح مبتدی تا پیشرفته زبان بیاموزید. به عنوان مثال در دوره جامع لینگانو، شما هر هفته ویدئوهای آموزشی و فایل‌های مکمل و تمرینات جلسات را دریافت می‌کنید. اگر قصد دارید زبان را برای مکالمات روزمره بیاموزید، چت بات‌ها گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

استفاده از چت بات‌ها برای آموزش زبان انگلیسی

چت بات‌ها نرم‌افزارهای هوش مصنوعی هستند که از طریق شبیه‌سازی یک مکالمه‌ی هوشمند به شما فرصت می‌دهند تا به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری با آنها گفتگو کنید و به این ترتیب زبان خود را تقویت نمایید. امروزه چت بات‌های زیادی در دسترس هستند پس بهتر است که با چند نمونه از بهترین چت بات برای تقویت مکالمه زبان آشنا شوید.

چت بات‌های محبوب و معروف برای آموزش زبان

چند نمونه از چت بات‌های محبوب و معروف برای آموزش زبان انگلیسی و بهبود و تقویت مهارت‌های زبان آموزان عبارتند از: چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)، چت بات لیگنویست (Lingvist)، چت بات دولینگو (Duolingo)، چت بات ممرایز (Memrise) و چت بات ماندلی (Mondly). سیستم آموزشی هر یک از این چت بات‌ها با دیگری تفاوت دارد به عنوان مثال شما می‌توانید مانند انسان با چت جی‌پی‌تی گفتگو کنید وسوالات خود را بپرسید.

آموزش زبان انگلیسی

دولینگو امکان آموزش رایگان زبان را با تقویت چهار مهارت شنیداری (Listening)، گفتاری (Speaking)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) برای کاربران فراهم می‌کند. امکان آموزش مرحله به مرحله‌ گرامر و واژگان و تقویت حافظه کاربران در این چت بات وجود دارد. ممرایز نیز به کاربران کمک می‌کند تا واژه‌های بیشتری را آموخته و با استفاده از آنها در جملات، کاربرد آنها را بهتر بدانند. ماندلی نیز با داشتن قابلیت صوتی به کاربران فرصت گفتگو با ربات چت را می‌دهد. شما در تلفن همراه خود صحبت کرده و ربات پاسخ شما را در مورد مسائلی همچون احوال‌پرسی با مردم، سفارش غذا و… می‌دهد.

آموزش زبان انگلیسی از طریق سایت‌ های آموزش زبان

سایت‌ها نیز علاوه بر چت بات‌ها امکان آموزش زبان انگلیسی را برای شما فراهم می‌کنند. لینگانو با معرفی بهترین سایت‌های معروف و معتبر، به شما این فرصت را می‌دهد تا در دنیای آنلاین سرگردان نبوده و با معرفی بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی به شما در یافتن مسیرهای میانبر برای آموزش زبان انگلیسی کمک می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی

از جمله این سایت‌های آموزش زبان می‌توان به سایت بی بی سی، دولینگو، بریتیش کانسیل (British Council)، جنیفرای‌اس‌ال (JenniferESL) و لینگوا (Lingua) اشاره کرد که هر یک با روش‌های مخصوص به خود، به نیازهایتان پاسخ داده و شما را در بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان یاری می‌بخشند.

آموزش ساخت پرسشنامه آنلاین

نوشته

گیاهان دارویی درمان سرماخوردگی و آنفلوزا

نوشته

روش های بصری سازی در مکس کیو دی ای MAXQDA

نوشته

درگیری شغلی: کلیدی برای موفقیت سازمانی و پرسشنامه های استاندرد آن

نوشته

سایت Earnably چیست؟ کسب درآمد 200 دلار در ماه از سایت پول ساز آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *