پرسشنامه خودپنداره تحصیلی یی یسن چن

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی یی یسن چن 

پرسشنامه خودپنداره تحصیلی در سال ۲۰۰۴ توسط یی یسن چن[۱]  پس از اجرا روی ۱۶۱۲ دانش آموز تایوانی دوره دبستان معرفی شد هدف آن ارزیابی ابعاد مختلف خودپنداره تحصیلی (عمومی، آموزشگاهی، غیرآموزشگاهی) می باشد. تمرکز این پرسشنامه بر سنجش خودپنداره دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی است. این پرسشنامه به وسیله  افشاری زاده و همکاران (۱۳۹۲) ترجمه شده است.  

این پرسشنامه ۱۵ سوال داشته و و در آن آزمودنی ها میزان توافق خود را در یک طیف ۴ درجه ای از « ۱ =  کاملاً مخالفم  تا ۴= کاملاً موافقم » مشخص می کنند.

این پرسشنامه دارای روایی و پایایی و روش نمره گذاری مشخص و در قالب نرم افزار ورد نوشته شده و قابل ویرایش است.

برای مشاهده لیست پرسشنامه در بالای صفحه روی منوی پرسشنامه استاندارد در بالای صفحه کلیک بفرمایید

[۱] – Yi- Hsin Chen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *