بهترین روش کشب درآمد به دلار، بدون داشتن هیچ سرمایه ای و پرداخت هیچ هزینه ای و در خانه خودتان

بهترین روش کشب درآمد به دلار، بدون داشتن هیچ سرمایه ای و پرداخت هیچ هزینه ای و در خانه خودتان

در شرایط بی کاری و نبود شغل و با بالارفتن هر روز نرخ ارزجونان و خانواده ها تحت فشار اقتصادی اند ، بنابراین لازم دیده شد  روشی برای کسب درآمد به این عزیزان معرفی گردد که نیازبه هیچ سرمایه ی خاصی ( البته به جزداشتن یک گوشی موبایل یا تبلت یا رایانه و هر چیزی که بتوان به اینترنت وصل شد!!!) نداشته باشد، در هر مکانی (که بتوان به اینترنت وصل شد) ، کسبی حلال و قانونی معرفی گردد. آیا می دانید که امروزه صاحبان مشاغل و شرکت های خدماتی و صنعتی چه قدر برای تبلیغات هزینه می کنند؟ آیا می دانید منبع اصلی کسب درآمد افراد مشهور (از جمله فوتبالیست ها ) از تبلیغات است.؟ آیا می دانید منبع اصلی درآمد سایت های مشهوری که به رایگان این همه خدمت ارائه می کنند ، تبلیغات است؟ و آیا                 می دانید در سراسر جهان بالاترین درآمد متعلق به کسانی است که  در فضای مجازی فعالیت دارند. پس شک نکنید شما هم می تواند با یادگیری و ارتقاء خود ( البته این سایت نیاز ویژه ای به دانش رایانه ای ندارد و همینکه بتوانید با آفیس کار کنید کافیه!) و تلاش و پشتکار می توانید به زودی مستقل شوید و کسب درآمد بالایی داشته باشید.  با تجربیات چندین ساله فعالیت خود در این مورد  دریافتم که بهترین راه برای درآمد زایی دلاری تبلیغات خارجی است (البته این تنها روش نیست)  در این بین سایتی که در زیر معرفی می گردد، با یازده سال فعالیت موفق و بدون مشکل در نت با پرداخت دلاری دست به نقد آماده است تا درآمد خوبی را به شما برساند ،که واقعا حیرت انگیز است مخصوصا وقتی متوجه می شوید که سایت پرداخت به وبمانی  webmoney  هم دارد که هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد و به راحتی می توانید درآمدتان را نقد کنید. متأسفانه با وجود مشکلات اقتصادی میزان فعالیت ایرانیان در آن بسیار پایین است و حتی پایین تر از کشور کوچک قطر! که این می تواند دو علت داشته باشد ۱- نا آشنایی با مزایای این سایت ۲- بی اعتمادی به سایت های خارجی

پرداخت هم به وبمانی دارد که هیچ مشکلی وبمانی با ایرانی ها ندارد و فقط با یه ثبت نام ساده می توانید ارزتان رو دریافت کنید و از طریق فرهاد اکسچنج یا هزار صرافی اینترنتی دیگه به راحتی به واحد پول ایران تبدیلش کنید و لذت ببرید.

پس حتماً می پرسید ” اینا را زیاد شنیده ایم، بگو چه کار کنم؟!”

جهت شروع این روش چند کار ساده زیر را باید انجام بدید:

قدم اول و مهم – صبر و حوصله داشته باشید، چون مطمئن باشید با این روش یک شبه به آرزوهاتون نمی رسید. اگر وب سایت یا وبلاگی با رنک بالا دارید زود به درآمد بالا هم می رسید ولی اگر آن ها را ندارید یا رنک شان پایین است باید انتظار بکشید تا بازدیدتان زیاد شود!

قدم دوم- باید حداقل وبلاگ یا سایتی داشته باشید(البته هر چه بیشتر بهتر ). اگه  وب لاگ ندارید به راحتی و بدون هیچ هزینه ای  می توانید از سایت های زیادی  که این امکانات را به رایگان در اختیارتان می گذارد ثبت نام کنید. کافی است در گوگل یا یاهو عبارات”روش های  ایجاد وبلاگ رایگان” را جستجو کنید. و همچنین می توانید از سایت های زیر هم، وبلاگ تان را رایگان درست  کنید. که به نظرم میهن بلاگ از بقیه مناسب تر است. ( فقط از بلاگفا استفاده نکنید چون اجازه پاپ آپ نمی دهد و مشکل ساز است).

 میهن بلاگ – ابزار قدرتمند وبلاگ نویسی

blog.ir
پرشین بلاگ نخستین سرویس وبلاگ فارسی

بلاگ اسکای – سرویس رایگان وبلاگ فارسی

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ

اگر وبلاگ تون را ساخته اید مبارکه! از این به بعد باید روزانه در آن مطالبی را درج نمایید، هرچه بهتر بیشتر چون با آن بازدید سایت تان بالا می رود و بنابراین درآمد بیشتری خواهید داشت.

  قدم سوم –  برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید .

دوستان این سایت مزایایی تشویقی بسیاری دارد یکی از مزایایی آن جذب کاربر است . با معرفی این سایت به دیگران، معادل۷% درآمدی کسانی که معرفی کردید به شما می‌رسه (البته واضحه که از درآمد افرادی که از طریق لینک شما عضو شدند هیچ پولی کم نمی شود و پول آن ها کامل واریز می گردد) یکی از انگیزه های تهیه این فایل هم همین مسئله بوده پس خواهشاً برای جبران زحمات ما فقط از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

دوستان برای ثبت نام ابتدا اینجا کلیک کنید

 

بعد در صفحه ای  که باز می شود در بالا سمت راست روی SIGN UP کلیک کنید. و مطابق شکل زیر  ثبت نام را در چهار مرحله انجام دهید.

شکل ثبت نام کسب درآمد دلاری

قدم چهارم – مطابق شکل بالا کد ها را استخراج و در قالب وبلاگ تان قرار دهید. حالا هر فردی که در سایت شما کلیک کند و پاپ آپ برای باز شود برای شما درآمدی به واریز می شود که آن را می توانید در قسمت آماری داشبردتان مشاهده نمایید.

قدم پنجم – برای برداشت پولتان باید باید حساب وب مانی داشته باشید که آن را هم می توانید با چند کلیک ساده در سایت وب مانی انجام دهید. برای راهنمایی ثبت نام در وب مانی روی لینک زیر کلیک کنید.

راهنمای ثبت نام در سایت وب مانی Webmoney

 

اگر به هر دلیلی نتوانستید ثبت نام کنید ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

 جهت ایجاد وب لاگ و    ثبت نام توسط مااینجا کلیک فرمایید.