q180-3 – پرسشنامه نگرش به يادگيري

پرسشنامه تلفیقی نگرش دانشجویان به يادگيري

هدف: بررسی نگرش دانشجویان به يادگيري از ابعاد مختلف (نگرش به نقش بحث کننده ، نگرش نسبت به نقش مورد بحث)

این پرسشنامه دارای 10 گویه بوده که تلفیقی از بوردیک و همکاران (2000) ، سیبرت و همکاران(2001)، و ساگین(2008) میباشد و هدف آن بررسی نگرش دانشجویان به يادگيري از ابعاد مختلف (نگرش به نقش بحث کننده ، نگرش نسبت به نقش مورد بحث) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *