پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی
توانمندیها و امکاناتی که رسانههای اجتماعی در اختیار مدیریت ارتباط با مشتری قرار میدهد با عنوان قابلیتهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری بیان میشود. قابلیتهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری بر محور تولید و توزیع اطلاعات استوار است. در واقع این مفهوم به معنای توانمندی سازمان در ارتباط مستمر، فراگیر و دوجانبه با مشتریان سازمان میباشد. قابلیتهای اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری نشان میدهد سازمان تا چه میزان میتواند مشارکتی دوطرفه با مشتریانش برقرار نماید.
پرسشنامه پژوهش براساس مطالعه وانگ و کیم (۲۰۱۷) تدوین شده است.
این پرسشنامه دارای 25گویه است و سـطح اندازه گیری آن فاصـله اي و در قالب سوالات بسته پاسخ با مقیاس 5 درجه ای لیکرت طراحی شده است.
فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل pdf هم دارد.
منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.
مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.
پایایی و روایی دارد.
تفسیر نمرات دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.
برای مشاهده لیست همه ی پرسشنامه های استاندارد لطفا همین جا روی پرسشنامه استاندارد کلیک فرمایید.
تحلیل داده های آماری برای پایان نامه و مقاله نویسی ،تحلیل داده های آماری شما با نرم افزارهای کمی و کیفی ،مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی انجام می گیرد.
نرم افزار های کمی: SPSS- PLS – Amos
تعیین حجم نمونه با:Spss samplepower
روش های تماس:
Mobile : 09143444846 واتساپ – تلگرام
Telegram: @abazizi
- E-mail: abazizi1392@gmail.com