پرسشنامه اعتماد مشتری به برند – جیوانیس و آتاناسوپلو (2018)
به منظور سنجش و ارزیابی اعتماد مشتری به برند می توان از پرسشنامه ای که توسط جیوانیس و آتاناسوپلو (2018) طراحی شده است، استفاده کرد.
این مقیاس دارای 6 سوال پنج گزینه ای است که طریقه نمره گذاری این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت پنج درجه ای است.
فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل ویرایش می باشد همچنین فایل pdf هم دارد.
منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.
مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.
پایایی و روایی دارد.
تفسیر نمرات دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.