پرسشنامه استاندارد

q54-6-2 – پرسشنامه های  بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸)

پرسشنامه های  بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸)

در اینجا دو پرسشنامه بازاریابی حسی و  بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸) ارائه شده است.

هر یک از پرسشنامه ها دارای 3 سوال و تک بعدی می باشند.

فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل می باشدهمچنین فایل  pdf  هم دارد.

منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.

مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.

پایایی و روایی دارد.

تفسیر نمرات دارد.

تعریف عملیاتی متغیر دارد.

روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.

هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.

پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.

به همراه 2مقاله رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *