پرسشنامه های بازاریابی حسی و بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸)
در اینجا دو پرسشنامه بازاریابی حسی و بازاریابی حمایتی (مکلوهان، ۲۰۰۸) ارائه شده است.
هر یک از پرسشنامه ها دارای 3 سوال و تک بعدی می باشند.
فایل این پرسشنامه در قالب نرم افزار ورد و قابل می باشدهمچنین فایل pdf هم دارد.
منبع نویسی داخل و پایان متن دارد.
مقاله بیس فارسی و انگلیسی دارد.
پایایی و روایی دارد.
تفسیر نمرات دارد.
تعریف عملیاتی متغیر دارد.
روش نمره گذاری کلی و برای ابعاد دارد.
هیچ گونه تبلیغی در فایل نیست.
پرسشنامه ویژه عوامل دموگرافیک دارد.
به همراه 2مقاله رایگان